Job expirat
-Gestionarea reclamatiilor primite de la clienti;
-Moderarea echipelor de analiza pentru stabilirea cauzelor radacina, a actiunilor de remediere si preventie, cu folosirea metodelor calitatii 8D, Ishikawa, 5 Why, 6M;
-Mentine contactul cu clientii si urmareste indeplinirea obiectivelor de satisfactie a acestora, prin urmarirea termenelor reclamatiilor si a calitatii rapoartelor trimise catre client;
-Lucreaza cu celalalte departamente pentru ameliorare continua.
Program de lucru: 8:00-17:00.
Salariul se negociaza la interviu.
-Studiile superioare profil tehnic reprezinta un avantaj (Mecanica, TCM, etc.);
-Cunoasterea limbii engleze la nivel mediu (minim);
-Experienta in calitate, metode de analiza a problemelor;
-Experienta in gestionarea reclamatiilor de client si audituri constituie avantaj;
-Cunostinte desen tehnic;
-Capacitate de lucru in echipa.
Membra a grupului Dedienne Multiplasturgie, Dedienne Roumanie Srl este o societate cu capital francez care opereaza in sectorul injectiei de mase plastice avand o bogata traditie in realizarea componentelor auto si a pieselor prelucrate mecanic in industria automotive, industria aeronautica precum si alte industrii.