Job expirat
• RESPONSABILITATI:
• Asigura ca cerintele clientilor, standardelor aplicabile referitoare la sistem/ procese produse, se regasesc in documentatia interna, sunt implementate si respectate consecvent in activitatile directe si indirecte de realizare a produsului;
• Efectueaza raportari periodice, face propuneri de imbunatatire; indicatori de calitate;
• Evalueaza gradul de instruire si performanta a persoanelor din subordine – propuneri de imbunatatire/ motivare;
• Efectueaza audituri de produs, proces, sistem si participa la auditurile clientilor;
• Participa la analiza reclamatiilor si defineste actiuni corective;
• Preia observatiile (feedback) de la clienti, din audituri interne, de la angajati, precum si observatiile proprii referitoare la punctele slabe si le introduce in programele permanente de imbunatatire.
• Pune în practică instrumentele adaptate nevoilor interne si cererilor clientilor (AMDEC,SPC,studii de capabilitate,5S,analiza si rezolvarea problemelor)
• Studii superioare tehnice;
• Cunosterea normelor ISO 9001, IATF 16949, ISO 14001 si EN 9100 ;
• Cunosterea instrumentelor de calitate :AMDEC, LEAN Manufacturing, 5S, SPC, MSA, VDA ;
• Experienta manageriala ;
• Cunostinte de limba engleza scris si vorbit;
• Abilitati de leadership, comunicare, negociere;
• BENEFICIILE se vor discuta la interviul de angajare
Scrisorile de intentie si CV-urile se vor depune pe adresa de e-mail : t.tarog@dedienne.com
Membra a grupului Dedienne Multiplasturgie, Dedienne Roumanie Srl este o societate cu capital francez care opereaza in sectorul injectiei de mase plastice avand o bogata traditie in realizarea componentelor auto si a pieselor prelucrate mecanic in industria automotive, industria aeronautica precum si alte industrii.