Job expirat
Preia de la call center si de la coordonatorul local de CO, ordinele de lucru de solutionare a operatiunilor de CO la domiciliul clientilor (pentru defectiuni la bloc de la amplificatorul de scara pana la receptorul TV; defectiuni la case de la distribuitorul de pe stalp pana la receptorul TV) si le solutioneaza;
Instaleaza servicii de cablu TV la clienti noi in termenul agreat cu acestia; modifica instalatia interioara a clientului la solicitarea acestuia sau conform procedurilor de instalare.
Deconecteaza/decupleaza clientii restantieri sau la cererea acestora; cauta solutii de rezolvare a problemelor de tilare eronata sau defectuoasa.
Reconecteaza/recupleaza clientii ce si-au platit datoriile sau ii reconecteaza pe cei care solicita reconectarea
Asigura service in casa clientului pentru serviciile companiei; identifica si remediaza defectiunile tehnice
Recupereaza decodoarele de la clientii care renunta la serviciile suplimentare
Ofera la cererea clientilor informatii despre campaniile promotionale, tarife, grila de programe sau orice alta informatie solicitata
Cunostinte generale tehnice specifice domeniului cablu TV: diferenta intre cabluri, parametrii tehnici ai cablurilor, elemente pasive de retea, intelegerea procesului de transmisie a semnalului TV prin cablu, functionare CPE-uri.
Cunostinte de standarde cablu TV, masuratori, canale TV, spectru, frecvente
Posesor carnet de conducere auto categoria B
UPC este una dintre cele mai dinamice companii multinationale din industria de comunicatii prin cablu din Romania. UPC face parte din Liberty Global, Inc. (LGI), unul dintre liderii mondiali in furnizarea de servicii de televiziune, voce si date, cu operatiuni in 16 tari, 10 dintre acestea din Europa. Prezenta in Romania inca din 1992, UPC este pregatita sa ofere servicii moderne in banda larga la nivel national: televiziune analogica si digitala, internet de mare viteza, servicii competitive de telefonie digitala.