Job expirat
Responsabilitati :
- Gestionarea legaturii cu clientii din Franta pe e-mail sau telefonic ;
- Deplasarea si depunerea-ridicarea de documente in numele societatii in relatii cu diverse institutii publice sau private
- Se va asigura ca toate documentele si actele administrative sunt intocmite corect ;
- Realizarea sarcinilor specifice HR de baza (intocmirea contractelor de munca, contracte de parteneriat, facturi, etc.)
- Realizarea activitatii de secretariat ;
Cerinte specifice
- Studii superioare
- Experienta de lucru intr-un domeniu similar poate reprezenta un avantaj
- Cunoasterea limbii franceze, nivel avansat
- Cunostinte de operare PC (Word, Excel, PowerPoint, browsere internet)
- Persoana diplomata, cu excelente abilitati de comunicare, organizata, care respecta termenele impuse si are un simt dezvoltat al responsabilitatii
- Lucrul in echipa, planificarea si prioritizarea activitatilor
Beneficii
- Pachet salarial atractiv
- Program de lucru : luni-vineri
- Oportunitatea de a te dezvolta intr-o echipa dinamica formata din experti in domeniul HR
- Relocare in Franta
Agentie de recrutare franceza in domenii precum: constructii, aeronautica, comert si servicii.