Job expirat
Ref (R52502011140)
In calitate de Suport tehnic IT principalele tale misiuni vor fi :
- Acordarea de sprijin tehnic utilizatorilor localizati in punctele de vanzare din Franta;
- Inregistrarea incidentelor si solutiile gasite in aplicatia de gestiune a apelurilor primite(GPLI);
- Acordarea de sprijin si asistenta tehnica (hardware si software) diferitilor utilizatori de calculatoare din magazinele clientului ;
- Asigurarea controlului si restabilirea functionalitatii echipamentelor informatice.
Cautam o persoana autonoma, comunicativa, cu spirit de echipa si capacitate de organizare pentru a se alatura echipei Suport Tehnic .
Pentru reusita in aceasta misiune este nevoie sa ai :
- Cunostinte de limba franceza (nivel C1);
- Cunostinte Windows (XP, 7), Microsoft Office (2003, 2007), hardware;
- Cunostinte de retele Windows si siguranta acestora ;
- Disponibilitate pentru deplasari in strainatate;
- Capacitatea de a oferi suport utilizatorilor in situatii de criza.
Beneficii :
- Formare la nivel internaţional ;
- Reale oportunitati de dezvoltare ale unei cariere inr-un mediu profesionist, alaturi de o echipa dinamica si de succes;
- Pachet salarial atractiv.