Job expirat
Responsabilitati
Acest post reprezintă oportunitatea ideală pentru a vă integra într-un mediu dinamic și profesionist, facilitându-vă lucrul cu o gamă diversificată de tehnologii de ultimă oră.
In calitate de programator PHP atribuțiile Dvs. vor fi:
-dezvoltarea de noi funcționalități pentru aplicații de gestiune sau din domeniul financiar (culegerea și formalizarea necesităților utilizatorului, analiză, programare, testare și punere în funcțiune)
-asigurarea mentenanței tehnice evolutive și corective a aplicațiilor
-asigurarea bunei funcționări a platformei (configurare / optimizare variabile PHP / MySQL / Oracle / Linux / Apache)
-executarea proceselor în calitate de administrator, monitorizarea rapoartelor periodice, analiza erorilor
Descrierea firmei
Algo EXPERT este o societate romano - franceza specializata in dezvoltarea de proiecte, consultanta si asistenta tehnica specializata in domeniul tehnologiei informatiei.
Cerinte
Aptitudini tehnice:
-Cunoștințe de PHP 5 cu aplicabilitate într-unul din următoarele frameworkuri : Drupal 7 / Zend Framemork / Symfony 2 / Magento
-Cunoștințe de JavaScript (Jquery, AngularJS sau Backbone.JS constituie un avantaj )
-Cunoștințe de HTML, XHTML si CSS
-Cunoștințe de programare SQL (MYSQL / ORACLE / NoSQL)
-Cunoștințe SO Linux / Windows
Alte aptitudini:
-experienta de minim 2-3 ani pe un post similar (portofoliul constituie un avantaj)
-cunostinte limba franceza / engleza (nivel conversational)
-studii / certificari in domeniu
-flexibilitate
-dinamism
-adaptabilitate
-disponibilitate relocare Franta
Beneficii Oferite
-pachet salarial motivant
-bonusuri regulate in functie de performanta
-mediu de lucru dinamic
-tehnologii de ultima generatie
-dezvoltarea unei cariere international
Persoanele interesate vor trimite CV cat mai detaliat (preferabil in limba franceza sau engleza) la adresa: jobs@algo-expert.eu
Algo EXPERT este o societate romano - franceza specializata in dezvoltarea de proiecte, consultanta si asistenta tehnica specializata in domeniul tehnologiei informatiei.