Job expirat
Coordonează activitatea dealerilor parteneri din cadrul portofoliului alocat si dezvolta reteaua de dealeri parteneri, cu scopul de a mentine si de a mări portofoliul de clienti corporate; coordoneaza activitatea de vanzari a dealerilor parteneri cu scopul de a contribui la realizarea obiectivelor de vânzări.
RESPONSABILITATI
Prospectează piaţa pentru a identifica/recruta noi parteneri şi pentru a dezvolta reţeaua existentă, verifică şi selectează dealerii conform criteriilor/condiţiilor predefinite, negociază, semnează şi administrează în continuare contractele respective;
Dezvoltă, negociază şi convine cu fiecare dealer din cadrul portofoliului planul de afaceri; monitorizează progresul lui împreună cu reprezentanţii dealerului pentru a se asigura că planul este îndeplinit;
Monitorizează periodic şi analizează eficienţa tuturor canalelor indirecte din cadrul portofoliului propriu şi evaluează procesul de vânzări pe baza unor instrumente specifice, raportând atingerea bugetului agreat, identificând oportunităţile şi propunând soluţii de îmbunătăţire pentru realizarea obiectivelor stabilite;
Comunică în mod activ cu dealerii cu privire la programele specifice canalului indirect, oferă sprijin pentru implementarea lor, furnizează informaţii despre serviciile fixe si mobile furnizate de companie şi se asigură că acestea au fost corect înţelese şi aplicate în cadrul procesului de vânzări;
Monitorizează şi adună informaţii specifice de pe piaţă referitor la strategia canalelor de vânzări indirecte ale competitorilor (sisteme de bonusare, condiţii comerciale/contractuale etc.) pentru a furniza feedback şi a identifica aspectele interne care pot fi îmbunătăţite, contribuind astfel la atingerea obiectivelor de vânzări;
Organizează procesul de distribuire teritorială a materialelor promoţionale de care au nevoie dealerii în cadrul procesului de vânzare;
Verifică şi se asigură ca standardele de comercializare pentru canalul de vânzări indirecte sunt respectate;
Dezvoltă şi organizează procesul de „instruire la locul muncii” pentru agenţii de vânzări ai dealerului, care au nevoie de informaţii suplimentare şi urmăreşte livrarea programelor de instruire respective.
Studii medii; studiile comerciale in domeniul comercial/tehnic constituie avantaj
Minimum 2 ani de experienţă în domeniul vânzărilor corporate, preferabil telecomunicaţii
Bune aptitudini de operare PC şi de utilizare a software-ului de management al proiectului (MS Office, MS Project)
Buna cunostere a tehnicilor de vânzare;
Orientare catre client;
Orientare catre rezultate;
Orientare către soluţionarea problemelor;
Pro-activ;
Bune abilitati de ascultare şi capacitate de adaptare;
Independent/ă şi capabil/ă de lucru în echipă;
Spirit de iniţiativă;
Bune abilităţi de comunicare în engleză şi română;
Bune abilităţi de comunicare.Conditii specialePermis de conducere categoria B (fără incidente);
Disponibilitatea de a călători.Limbi straineBune cunoştinţe de limba engleză.
Romtelecom este o companie in miscare pe piata comunicatiilor din Romania. In ultimii ani Romtelecom a evoluat inteligent, cu multe eforturi, de la un fost monopol de stat la o companie privata, conectata la tehnologia sofisticata a acestui mileniu.
Compania ofera astazi servicii de incredere, inovatoare si usor de folosit, de la traditionala telefonie fixa, la Internet de cea mai buna calitate, dar si cel mai sigur spatiu de gazduire de date din Romania, servicii combinate de date si voce si un program permanent controlat si imbunatatit de Customer Care.
Si transformarea continua ...