Job expirat
Suntem in cautare de 2 persoane pentru angajare in Germania, cu experienta de cel putin 3 ani domeniul secretariat/administrativ.
Responsabilitatile Dvs vor fi:
-receptie clienti
-organizarea de intalniri in sala de conferinte
-inregistrarea corespondentei (intrari, iesiri, faxuri, mailuri etc.)
-introducere de date in calculator
-preluarea apelurilor telefonice
-contabilitate primara
-sprijinirea/suportul departamenutlui de ofertare/cumparari
-intocmirea de rapoarte
-utilizarea calculatorului
Interviurile se vor tine in Bucuresti, in perioada 13-15.08.2013, iar angajarile se vor face undeva la sfarsitul anului 2013.
ATENTIE!!! Nu se percep nici un fel de comisioane!
CERINTE:
-cunostinte foarte bune de calculator (Word, Excel, Power Point, Outlook, Power Point, Internet Explorer etc.)
-experienta de cel putin 3 ani in domeniu
-cel putin diploma de absolvire a unei unitati de invatamnt liceal
-limba germana: cel putin nivel mediu
-disponibilitatea de a lucra in strainatate
-lucrul in echipa si pe cont propriu
-permis de conducere cat. B este un avantaj
-prietenos, muncitor, fara obligatii in Romania
REMUNERATIE :
-salariul brut: 1200 - 1400 Euro
-posibilitatea de avansare si specializare
-avantajul de a lucra intr-o firma cu vechime si renume pe piata germana
Suntem o firma cu o vechime de ca. 25 de ani pe piata germana si ne desfasuram activitatea in domeniul constructiilor metalice (ferestre, usi, instalatii de protectie solara, fatade,pereti etc.). Firma noastra se numeste Klotz Metallbau GmbH (pentru mai multe informatii va rugam sa accesati pagina noastra de internet: www.metallbau-klotz.de )