13-02-2017 | EXPIRA LA 15-03-2017
Job expirat
Scop: Efectueaza in timp util si la un nivel de calitate ridicat, activitati in vederea instalarii sau repararii de servicii in reteaua Telekom, asigurand functionarea acestora in parametrii optimi.
Responsabilitati:
• Instaleaza/activeaza servicii de voce, date si televiziune precum si servicii conexe, repara la locatiile clientilor defectiuni sau disfunctionalitati ale retelei Telekom, conform dispecerizarii centrelor de coordonare, incadrandu-se in termenul alocat;
• In cadrul activitatilor de instalare si reparatii se asigura ca parametrii tehnici de functionare sunt in conformitate cu specificatiile tehnice ale serviciilor;
• Executa lucrari specifice de instalare si reparatii servicii in repartitoarele aflate in zona deservita sau in zone apropiate, in functie de nevoile de business ale companiei ;
• Identifica deficientele si localizeaza deranjamentele utilizand instrumente de diagnosticare si testare, pentru a inlocui sau repara componentele defecte, asigurand calitatea serviciilor si reducerea timpilor de nefunctionare;
• Respecta standardele companiei si contribuie la pastrarea imaginii acesteia, prin prestarea unor servicii de calitate si printr-un comportament profesional fata de toti clientii interni sau externi.
• Identifica si semnaleaza starea infrastructurii retelei Telekom ce necesita lucrari de reabilitare: stalpi, cable, bransamente, cutii terminale, repartitoare, cabinete stradale, etc.;
• Completeaza formulare si rapoarte standard (in scris sau automat) conform procedurilor departamentului ; Intocmeste contracte, anexe specifice si efectueaza instalari si reparatii integrale fara erori, lucrari de dezvoltare si dezafectare a retelei;
Cerinte obligatorii:
• Aviz medical „Apt”
• Permis de conducere categoria B (minim 1 an vechime)
• Disponibilitate pentru lucrul pe teren indiferent de conditiile meteo, in vederea remedierii tuturor avariilor tehnice;
Studii:
• Şcoala profesionala sau liceu + curs de calificare;
Experienta:
• Experienta in munca la angajare nu este necesara, dar constituie avantaj;
Cunoştinte, Aptitudini & Abilitati:
• Bune abilitati de comunicare, relationare si orientare catre solutionarea problemelor clientilor;
• Angajament, integritate, adaptabilitate si flexibiliate;
• Constituie un avantaj:
o Cunoasterea portofoliului de produse si servicii oferite de Telekom Romania
o Cunostinte in domeniul IT
o Abilitati de negociere, influentare si vanzare.
• Oportunitatea de a lucra, invata si dezvolta intr-un mediul profesionist si international;
• Acces la o mare varietate de programe de training;
• Pachet de beneficii flexibil;
• Instrumente de lucru performante;
• Salariu fix + bonusuri de instalare.
Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.
Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.
Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.