Job expirat
- Efectuarea inregistrarilor de contabilitate primara.- intocmire documente specifice activitatii de facturare/ contabilitate primara (facturi, avize de insotire, chitante, etc);
- Ordonarea si arhivarea zilnica a documentelor gestionate;
- Verificarea si facturarea comenzilor catre clienti;
- Preluarea comenzilor telefonice;
- Mentinerea necesarului de consumabile, aprovizionarea cu materiale si echipamente de birotica;
- Mentinerea relatiei cu echipa de vanzari si oferirea suportului necesar;
- Intampinarea si oferirea de informatii persoanelor din afara companiei.
- Alte atributii conform fisei postului .
- Persoana ordonata, responsabila, organizata
- Cunostinte de contabilitate primara ( operare incasari, plati, etc);
- Cunostinte - Excel, Word
- Spirit de initiativa;
- Folosirea unui program de facturare;
- Constituie un avantaj experienta pe un post similar.
- bonuri de masa;
Suntem o societate din Orasul Mihailesti , jud. Giurgiu specializata in productia de deserturi de origine turceasca cu distributie la nivel national