Job expirat
• contabilizează şi înregistrează facturile de intrare în gestiuni ale produselor aprovizionate;
• contabilizează şi întocmeşte facturile pentru produselor vândute;
• colaborează cu Directorul General la stabilirea prețurilor de vânzare;
• efectuează toate operațiunile necesare în sistemul ERP;
• se instruiește continuu în legătură cu funcționalitățile sistemului ERP;
• contribuie la îmbunătățirea fluxului în sistemul ERP, se implică în definirea unui mod optim de lucru (ex. articole, structuri, procese) și participă la configurarea sistemului în
colaborare cu furnizorul acestuia;
• este la curent cu cerințele legislative și contribuie la implementarea lor în sistemul ERP;
• întocmeşte si operează ordine de compensare;
• întocmeşte confirmările de sold la inchiderea exercițiului, pentru clienţi interni si externi;
• întocmeşte rapoarte predefinite și ad-hoc în vederea efectuării lucrărilor de închidere de luna/trimestru/an
• întocmește balanțe de verificare;
• verifică la sfarşit de lună evidenţa analitică cu fişele de magazie de la gestiuni;
• verifică daca operaţiunile introduse sunt repartizate corect jurnalul de cumpărari şi vânzări;
• participă la reconcilierea conturilor din balanţă;
• participă la operaţiunea de inventariere a gestiunilor şi întocmeşte anual listele de inventariere;
• ţine la zi a evidențelor pentru furnizori şi clienți;
• gestionează imprimatele cu regim special și fiscal: facturi, Ordine de compensare;
• colaborează cu Consignatarii în privința stocurilor de produse aflate in consignație;
• execută, în limitele sale de competenţă, orice alte dispoziţii ale şefului ierarhic.
studii superioare în domeniul economic;
constituie un avantaj experiența de minimum 5 ani în domeniul contabilității;
cunoaşterea legislaţiei economice în vigoare;
operare PC (Windows, MS Office, sisteme ERP);
limba engleză (nivel avansat);
bună capacitate de comunicare, atenţie, perseverenţă, rigurozitate, consecvenţă, seriozitate.
Ne puteți trimite CV-ul pe adresa de e-mail recrutare@abchumancapital.ro!
ABC Human Capital – Agentie de recrutare & Executive Search, dezvolta din anul 2005 proiecte de headhunting si recrutare pentru mai mult de 250 de companii prezente pe piata din Romania. Majoritatea proiectelor derulate de agentia noastra se adreseaza pozitiilor de middle si top management, insa compania are experienta si in recrutarea de personal pentru posturi entry level.
Gama serviciilor noastre este alcatuita astfel incat sa raspunda nevoilor companiilor client ― de la selectia si recrutarea personalului, pana la evaluarea profesionala a candidatilor sau a personalului angajat, precum si implementarea de programe de sustinere a persoanelor vizate readaptarii la noile exigente ale pietei fortei de munca.
Portofoliul nostru de clienti: http://www.recrutaresiselectie.ro/portofoliu/
Ce oportunitati de cariera oferim:
http://www.recrutaresiselectie.ro/joburi/
Contact:
http://www.recrutaresiselectie.ro/contact/