Job expirat
1. Organizeaza si se asigura ca sunt inregistrate borderourile de achizitie si facturile fiscale.
2. Organizeaza si realizeaza inventarul lunar cu toate documentele care decurg din acest proces.
3. Depune in primele zile ale saptamanii documentele primare la departamentul contabilitate.
4. Organizeaza si efectueaza exporturile din ExpresSoft si Medalion in fiecare zi de Luni .
5. Trimite catre management situatia neincasatelor cu explicatiile de rigoare.
6. Participa activ in functie de disponibilitate la achizitii de marfa.
7. Organizeaza si verifica executia curateniei in locatie.
8. Organizeaza activitatea personalului de curatenie pentru camerele de hotel si verifica buna desfasurare a acestei activitati.
9. Organizeaza activitatea de la receptie si verifica buna desfasurare a acestei activitati.
10. Este raspunzator de corectitudinea documentelor inregistrate sau emise din sistem (bonuri de achizitii, facturi fiscale, bonuri de consum, transfer intre gestiuni, preturi, tarife).
11. Este responsabil cu tinerea evidentei in Registru de Casa.
12. Tine evidenta salariilor si a platii acestora.
13. Primeste zilnic bonurile de consum (mic dejun si masa personal) si cand este cazul pentru evenimente, le inregistreaza la sfarsit de saptamana pentru a fi cuprinse in exportul saptamanal.
14. Face analiza de profitabilitate pentru toate evenimentele pe baza bonurilor de consum si a preturilor de vanzare.
15. Este responsabil cu gestiunea pentru bauturi.
- Persoana organizata si atenta la detalii.
- Abilitati bune de comunicare (scris si vorbit).
- Experienta anterioara in activitati de gestiune/logistica a marfii.
- Cunostinte despre contabilitate primara.
- Abilitati de operare a calculatorului si de a lucra cu programe de contabilitate
- Punct de lucru: DOMENIUL GREACA - jud. Giurgiu, sat Greaca