30-06-2015 | EXPIRA LA 30-07-2015
Job expirat
(R55711005150)
In calitate de Analist resurse umane cu limba franceza in Veo, principalele tale misiuni vor fi:
- Analizarea cererilor de contract individual de munca pentru angajatii magazinelor, platformelor logistice din Franta si angajatilor ce ocupa functiile suport;
- Verificarea corectitudinii informatiilor referitoare la datele personale ale angajatilor si solicitarea documentelor suplimentare daca sunt informatii neclare;
- Comunicarea prin telefon si prin e-mail cu sefii/adjunctii de magazin din Franta in vederea verificarii si/sau obtinerii informatiilor necesare pentru realizarea contractelor individuale ale salariatilor;
- Realizarea contractelor individuale de munca ale angajatilor magazinelor si platformelor logistice din Franta conform cu drepturile angajatilor prevazute de legislatia in vigoare si de Conventia colectiva aplicabila la nivelul unitatii;
- Reinnoirea contractelor individuale de munca;
- Realizarea fiselor de evaluare a perioadei de proba pentru salariatii noi conform procedurii si transmiterea catre colaboratori;
- Centralizarea si arhivarea contractelor individuale de munca intocmite;
- Introducerea cererilor de contracte pentru magazine si platformele logistice in baza de date comuna tuturor angajatilor din Franta.
Cautam o persoana organizata si responsabila pentru a se alatura echipei Resurse umane in Veo, la sediul nostru din Iasi :
Pentru reusita in aceasta misiune este nevoie de :
- Cunoasterea la nivel avansat a limbii franceze (minim B2) ;
- Cunostinte de utilizare a pachetului Microsoft Office ;
- Cunoştinţe de legislatia muncii;
- Rezistenta la stres ;
- Spirit de initiativa ;
- Perseverenta.
- Formare la nivel international;
- Reale oportunități de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică de succes ;
- Pachet salarial atractiv (parte fixa plus sistem de bonusare).
VEO Worldwide Services este o companie fondată în anul 2006, care furnizează servicii de consultanţă Business to Business, cu peste 450 de angajaţi, 8 ani de experienţă în România şi o creştere anuală de 70% în ultimii 4 ani. Activitatea noastră acoperă o arie largă de domenii în care activează clienţii noştri: COMERŢ INTERNAȚIONAL, IT, FINANŢE, RESURSE UMANE. Suntem o companie de consultanţă cu experienţă şi expertiză internaţională. Tot ceea ce facem în VEO, realizăm cu pasiune şi implicare, iar acest lucru s-a reflectat în cursul celor 8 ani de activitate în cifre şi prin creştere continuă. În VEO poţi evolua, îţi oferim posibilitatea de a te dezvolta, îţi propunem lucruri noi şi provocări, zi de zi! Încurajăm spiritul antreprenorial, diversitatea, transparenţa, originalitatea şi munca în echipă. Oferim training-uri la nivel internaţional în domenii multidisciplinare, spirijin şi continuitate în carieră. Dacă îţi doreşti un angajament pe termen lung cu un lider al pieţei, care le oferă clienţilor calitate şi profesionalism, te invitam sa ne cunoastem si sa vorbim despre cariera ta!