05-09-2015 | EXPIRA LA 05-09-2015
Job expirat
(R51007008150)
Cautam o persoana organizata si responsabila pentru a se alatura Departamentului Financiar–Contabil, la sediul nostru din Iasi.
In calitate de Asistent contabil in Veo, principalele tale misiuni vor fi:
- realizarea platilor catre furnizorii interni si externi;
- acordarea de suport la intocmirea, actualizarea, eficientizarea procedurilor de lucru existente manifestand interes si implicare in asimilarea unor noi sarcini conform evolutiei proiectului;
- actualizarea periodica a bazelor de date privind clientii si furnizorii societatilor alocate si asigurarea arhivarii in conditii de maxima confidentialitate a documentelor specifice;
- furnizarea informatiilor coerente si exacte membrilor echipei si superiorului in functie de sarcinile aplícate;
- asigurarea de suport managerului de proiect in vederea realizarii de studii si sinteze conform necesitatilor partenerilor;
- comunicarea adecvata in cadrul echipei si relationarea de o maniera profesionista cu partenerii din proiect in vederea eficientizarii activitilor desfasurate;
- participarea la realizarea situatiilor financiare periodice pe un portofoliu de clienti avuti in gestiune;
- realizarea de declaratii si raportari fiscale specifice sub supravegherea managerului de proiect;
- asigurarea pastrarii confidentialitatii informatiilor si a documentelor legate de angajator si partenerii de proiect.
Candidatul ideal:
Pentru reusita in aceasta misiune este nevoie de:
- studii economice, cunostinte contabile;
- atentie la detalii si la acuratetea datelor;
- placerea de a lucra cu cifrele si de a gestiona diverse situatii financiare;
- cunostinte de limba franceza la un nivel avansat ;
- formare la nivel internaţional;
- reale oportunitati de dezvoltare a unei cariere intr-un mediu profesionist, alaturi de o echipa dinamica si de succes;
- pachet salarial atractiv (parte salariala fixa + prime de performanta dupa 3 luni de activitate).
VEO Worldwide Services este o companie fondată în anul 2006, care furnizează servicii de consultanţă Business to Business, cu peste 450 de angajaţi, 8 ani de experienţă în România şi o creştere anuală de 70% în ultimii 4 ani. Activitatea noastră acoperă o arie largă de domenii în care activează clienţii noştri: COMERŢ INTERNAȚIONAL, IT, FINANŢE, RESURSE UMANE. Suntem o companie de consultanţă cu experienţă şi expertiză internaţională. Tot ceea ce facem în VEO, realizăm cu pasiune şi implicare, iar acest lucru s-a reflectat în cursul celor 8 ani de activitate în cifre şi prin creştere continuă. În VEO poţi evolua, îţi oferim posibilitatea de a te dezvolta, îţi propunem lucruri noi şi provocări, zi de zi! Încurajăm spiritul antreprenorial, diversitatea, transparenţa, originalitatea şi munca în echipă. Oferim training-uri la nivel internaţional în domenii multidisciplinare, spirijin şi continuitate în carieră. Dacă îţi doreşti un angajament pe termen lung cu un lider al pieţei, care le oferă clienţilor calitate şi profesionalism, te invitam sa ne cunoastem si sa vorbim despre cariera ta!