Job expirat
- îndeplinește atribuții de office management, administrative, secretariat - back office;
- preia, înregistrează, distribuie la departamentele implicate, arhivează corespondența și mesajele primite din partea partenerilor, clienților și a celorlalți colegi;
- menține relația cu clienții și furnizorii pentru soluționarea situațiilor apărute pe circuitul documentelor sau pentru confirmarea închiderii documentelor comerciale;
- asigură păstrarea registrului general de intrări/ieșiri al organizației si actualizarea la zi a registrului de casă;
- întocmește ;i gestioneaz[ documente in relatie cu activitatea companiei: facturi, deconturi justificative, etc;
- asigură predarea și preluarea documentelor contabile / juridice;
- informează săptămânal şeful ierarhic cu privire la situaţia documentelor întocmite/gestionate, situaţia diferenţelor la recepţie anunţate de către clienţi, precum şi situaţia soldurilor neachitate de către aceştia;
- asigura protocolul în cadrul întâlnirilor, în conformitate cu cerințele zilnice.
- studii superioare finalizate;
- cunoștințe de limba Engleză: nivel mediu - avansat;
- atenție distributivă;
- capacitate de selecție, clasificare și interpretare a informațiilor;
- foarte bune abilități de comunicare, disponibilitate la dialog cu clienţii, furnizorii și partenerii;
- capacitate de adaptare si diplomaţie în relaţiile cu colaboratorii interni și externi;
- obiectivitate, etică şi integritate;
- abilități demonstrate de operare PC - pachetul Microsoft Office (Word si Excel).
Constituie un avantaj:
- studiile în domeniul economic;
- experiență de lucru in cadrul unei poziții similare.
- crearea de conținut pentru social media
- pachet beneficii corelat cu experiența și performanța profesională;
- sesiune de instruire la locul de munca si suport in procesul de integrare organizationala;
- contract de munca pe durată nedeterminată;
- oportunitatea de a activa intr-un domeniu de actualitate si foarte creativ.
INNVISION a apărut din pasiunea noastră pentru marketing cu rezultate.
Cu toate că suntem o agenție tânără în acte, INNVISION înglobează peste 20 de ani de experiență în afaceri și aproximativ 15 ani de experiență de marketing. Am pornit la drum cu o viziune simplă: să ne ajutăm clienții să crească. Prin intermediul acestora, ne vom dezvolta și noi, astfel că misiunea e și ea definită: să creștem prin intermediul creșterilor înregistrate de clienții noștri.
În timp, am proiectat și am pus în practică strategii de marketing și branding pentru aproape 100 de companii, mari și mici, care ne-au dat curajul să trecem la următoarea etapă.
INNVISION este o echipă de oameni tineri, dinamici și pasionați, fiecare în parte, de ariile în care activează: web development, branding, SEO, PPC, grafică sau copywriting. Avem, cu toții, un singur obiectiv: rezultate pentru clienți.