Job expirat
(R50505005150)
În calitate de Auditor Financiar Senior principalele tale responsabilități vor fi:
- Auditarea și controlul tuturor proceselor financiare, fiscale și juridice ale grupului de firme Veo/Zoom/Consys în scopul identificării riscurilor și propunerii de soluții/ameliorări către COO;
- Asigurarea cunoașterii și respectării normelor contabile, fiscale și juridice de către DAF;
- Identificarea cauzelor anomaliilor constatate de către Departamentul de Audit și propunerea soluțiilor de preîntâmpinare/diminuare a acestora;
- Înaintarea de propuneri și recomandări către DAF și COO pentru evitarea riscurilor juridice și financiare;
- Cu acordul DAF/COO luarea tuturor măsurilor care se impun pentru corectarea anomaliilor constatate;
- Redactarea și asigurarea punerii în aplicare a procedurilor care se impun pentru limitarea riscurilor identificate;
- Asigurarea legăturii dintre COO, DAF, Contabili și juriști;
- Acordarea suportului Departamentului Financiar în cazul controalelor specifice, pregătind situațiile, rapoartele și documentația necesară;
- De manieră excepțională îndeplinirea diverselor misiuni contabile (ex: inventariere).
Căutăm o persoană dinamică, riguroasă, cu foarte bune abilități de organizare și spirit analitic pentru a se alătura departamentului nostru din Iași.
Pentru reușita în această misiune este nevoie de:
- Cel puțin 5 ani de experiență relevantă în domeniul financiar: contabilitate, analiză financiară, control financiar etc.;
- Experiență în Audit Financiar – poate reprezenta un avantaj important;
- Cunoștințe solide de contabilitate;
- Cunoștințe în utilizarea și lucrul cu SAP – reprezintă un avantaj;
- Studii superioare în domeniul economic;
- Foarte bune abilități de analiză și atenție la detalii.
- Formare la nivelul companiei și internaţional;
- Reale oportunități de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică și de succes;
- Pachet salarial și mediu de lucru atractive.
VEO Worldwide Services este o companie cu peste 9 ani experiență, cu o creștere de 140% față de ultimii 2 ani. Aproape 500 de colegi în 6 sedii din România, Republica Moldova și Polonia. Peste 20 de proiecte cu expunere internațională. Mediu multicultural și un zumzăit continuu în multe limbi străine: engleză, franceză, italiană, spaniolă, greacă, germană, rusă, turcă, sârbă, croată. Clienți din toate colțurile lumii.
Suntem un furnizor de servicii de consultanţă Business to Business acoperind o gamă largă de domenii, iar specialiștii noștri în COMERŢ INTERNAȚIONAL și TRANSPORT, IT, FINANŢE și RESURSE UMANE fac din VEO o companie de profesioniști.
Ce ne definește? PASIUNEA şi IMPLICAREA. Punem aceste ingrediente magice în tot ceea ce facem, iar acest lucru se reflectă nu numai în rezultatele noastre, ci mai ales în activitatea noastră zilnică.
Ce îţi propunem ? Provocări, zi de zi! Provocarea de a te adapta unei companii care crește anual cu peste 80%, provocarea de a fi într-o permanentă competiție cu tine însuți, provocarea de a lua proiecte de la 0 și de a le da un sens!
Îți încurajăm spiritul antreprenorial, creativitatea și ideile originale. Îți oferim posibilități de dezvoltare a carierei, training-uri la nivel internaţional care să te ajute să devii un profesionist din ce în ce mai bun, dar și sprijin personal, solidaritate în momentele dificile.
Dacă îţi doreşti un angajament pe termen lung, iar provocările nu te sperie, ci sunt impulsul care te împinge spre birou zâmbind, te invităm să ne cunoaștem și să vorbim despre cariera ta!