Job expirat
• ADMINISTREAZA SI CONDUCE PUNCTUL DE LUCRU ROMAN
• stabileste obiectivele individulale, de echipa si ale punctului de lucru
• coordoneaza echipa de vanzari si de productie prin urmarirea si controlul zilnic al activitatilor acesteia
• realizeaza indicatorii de performanta, trasati de firma - cantitati, clienti, incasari
• analizeaza statistic datele obtinute si raporteaza catre top management
• aplica planuri de masuri rapide in vederea imbunatatirii rezultatelor
• este raspunzator de coordonarea tuturor activitatilor punctului de lucru.
• experienta pe un post similar
• abilitati de management si leadership
• abilitati de planificare, organizare si control
• capacitate de analiza , sinteza si reactie rapida la schimbari/provocari
• abilitati de negociere, comunicare si realationare;
• orientare catre performanta
• experienta intr-un domeniu tehnic sau de productie reprezinta un avantaj
• studii superioare tehnice sau economico-financiare finalizate
• permis de conducere categoria B.
Furnizam solutii extinse pentru proiecte de Resurse Umane inca din 2005. Adaptam cu succes noile tendinte in domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.
Munca noastra include solutii bazate pe analize si experienta, programe de implementare a strategiilor de retentie si motivare personal adaptate fiecarui partener, analize complete ale profilurilor candidatilor, selectia strategiei optime pentru implementarea fiecarui proiect, evaluarea si monitorizarea eficientei solutiilor propuse.
Aceasta se traduce in programe inteligente sustinute prin baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si head-hunting.
Misiune: sa contribuim la indeplinirea obiectivelor partenerilor nostri prin abordarea celui mai important capital al oricarei companii; cel intelectual!