Job expirat
(R30707002150)
În calitate de Commercial Assistant, principalele tale misiuni vor fi:
- Identificarea de noi furnizori cu scopul de a detecta diverse oportunități de achiziție;
- Menținerea relațiilor comerciale de colaborare continuă cu furnizorii existenți și cu cei potențiali;
- Introducerea furnizorilor identificati în baza de date a companiei;
- Gestionarea bazei de date cu furnizori existenți;
- Colaborarea cu achizitorul din zona alocată: realizarea agendei de întâlniri a acestuia si redactarea dosarelor de prezentare a produselor identificate, asigurând totodată corectitudinea și monitorizarea acestor dosare;
- Fidelizarea clienților existenți;
- Urmarirea loturilor de produse trimise de furnizori;
- Colaborarea cu serviciul Marketing pe baza propunerilor de achizitii pe care le transmiteti;
Cautăm un coleg motivat și implicat care va fi responsabil de gestionarea relației comerciale de colaborare cu furnizori și buyeri într-o dimensiune internațională.
In echipa noastră vei avea șansa să lucrezi alături de profesioniști în comerț internațional disponibili oricand să-ți îndrume pașii spre succes!
Suntem uniți, competitivi și dinamici!
Te asteptăm!
Pentru reusită în această misiune este nevoie de:
- Cunoașterea limbii engleze la nivel avansat (minim C1);
- Cunoștințe de utilizare pachet Microsoft Office (preponderent Excel);
- Experiență de lucru relevantă în domeniu constituie un avantaj;
- Abilitatea de A intretine o conversație telefonică comercială;
- Capacitatea de a caută și de a sintetiza informații;
- Foarte bune abilități de comunicare și convingere prin persuasiune;
- Perseverență;
- Rigurozitate;
- Spirit de echipă;
- Autonomie;
- Cunoașterea limbii franceze constituie un avantaj;
Beneficii:
- Formare la nivel internaţional;
- Reale oportunităti de dezvoltare a unei cariere intr-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică și de succes;
- Pachet salarial motivant plus prime de performanţă;
VEO Worldwide Services este o companie cu peste 9 ani experiență, cu o creștere de 140% față de ultimii 2 ani. Aproape 500 de colegi în 6 sedii din România, Republica Moldova și Polonia. Peste 20 de proiecte cu expunere internațională. Mediu multicultural și un zumzăit continuu în multe limbi străine: engleză, franceză, italiană, spaniolă, greacă, germană, rusă, turcă, sârbă, croată. Clienți din toate colțurile lumii.
Suntem un furnizor de servicii de consultanţă Business to Business acoperind o gamă largă de domenii, iar specialiștii noștri în COMERŢ INTERNAȚIONAL și TRANSPORT, IT, FINANŢE și RESURSE UMANE fac din VEO o companie de profesioniști.
Ce ne definește? PASIUNEA şi IMPLICAREA. Punem aceste ingrediente magice în tot ceea ce facem, iar acest lucru se reflectă nu numai în rezultatele noastre, ci mai ales în activitatea noastră zilnică.
Ce îţi propunem ? Provocări, zi de zi! Provocarea de a te adapta unei companii care crește anual cu peste 80%, provocarea de a fi într-o permanentă competiție cu tine însuți, provocarea de a lua proiecte de la 0 și de a le da un sens!
Îți încurajăm spiritul antreprenorial, creativitatea și ideile originale. Îți oferim posibilități de dezvoltare a carierei, training-uri la nivel internaţional care să te ajute să devii un profesionist din ce în ce mai bun, dar și sprijin personal, solidaritate în momentele dificile.
Dacă îţi doreşti un angajament pe termen lung, iar provocările nu te sperie, ci sunt impulsul care te împinge spre birou zâmbind, te invităm să ne cunoaștem și să vorbim despre cariera ta!