Job expirat
Responsabil administrativ – coordonează activitatea GAL atât sub aspect organizatoric cât şi al respectării procedurilor de lucru
Responsabilitati:
Îndruma şi coordonează echipa care lucrează in cadrul asociației;
Întocmeşte programul de lucru al echipei in conformitate cu obiectivele si activităţile planificate;
Respectă programul de lucru al serviciului;
Promovează activităţile şi obiectivele GAL-ului în cadrul comunităţilor locale;
Pregăteşte şi implementează planurilor de acţiuni si a procedurilor de lucru, monitorizare, evaluare
Întocmeşte Planul de activitate trimestrial;
Întocmeşte Rapoarte trimestriale, anuale privind activitatea desfăşurata în cadrul asociației
Identificarea posibililor finanţatori pentru proiecte similare viitoare;
Mediatizează activităţile proiectului, practicile pozitive şi diseminează informaţia în comunitate şi regiune
Îndeplineşte şi alte atribuţiuni solicitate de Consiliul Director al GAL-ului sau de DADR
CONSULTANT FONDURI EUROPENE - SCRIERE PROIECTE:
Responsabilitati:
• Analiza programelor lansate si identificarea solutiilor de finantare impreuna cu potentialii beneficiari;
• Evaluarea eligibilitatii beneficiarilor si a proiectelor;
• Elaborarea documentatiilor care compun dosarul cererii de finantare: planul de afacere, studiul de marketing, formularul cererii de finantare, anexe, declaratii etc;
• Verificarea conformitatii documentelor transmise de catre beneficiari si consilierea acestora la obtinerea/ realizarea/ semnarea documentelor;
• Intocmirea si realizarea corespondentei cu clientii si institutiile finantatoare;
• Consilierea beneficiarului in relatia cu institutia finantatoare;
CONSULTANT FONDURI EUROPENE - IMPLEMENTARE
Responsabilitati:
• Intocmirea documentatiilor specifice implementarii proiectelor: dosare de achizitie, dosare de plata, rapoarte, notificari, acte aditionale etc;
• Organizarea procedurilor de achizitii si consilierea beneficiarilor in realizarea acestora;
• Monitorizarea activitatilor in vederea implementarii proiectelor conform graficelor;
• Gestionarea relatiilor cu clientii si cu institutiile finantatoare.
Cerinte:
• Experienta in domeniul consultantei fondurilor nerambursabile - minim 2 ani;
• Studii superioare finalizate;
• Cunostinte de operare PC – Microsoft Office;
• Bune cunostinte de limba engleza - scris, citit, vorbit;
• Carnet de conducere categoria B - constituie un avantaj.
Abilitati si aptitudini necesare:
• Capacitatea de a lucra organizat cu termene limita;
• Seriozitate, orientarea spre rezultate si dorinta de perfectionare in domeniul consultantei pe fonduri nerambursabile;
• Abilitati de comunicare si organizare;
• Spirit de echipa, deschidere spre schimbare.
Salariu atractiv
Se vor discuta la interviu
Grup de actiune locala ce are ca scop implementarea unei Strategii de dezvoltare locala.