Consultanta fonduri europene

ASOCIATIAGRUPUL DE ACTIUNE LOCALA MICROREGIUNEA BELCESTI-FOCURI

10-07-2013 | EXPIRA LA 09-08-2013

Job expirat

RESPONSABILITATI

Responsabil administrativ – coordonează activitatea GAL atât sub aspect organizatoric cât şi al respectării procedurilor de lucru
Responsabilitati:
 Îndruma şi coordonează echipa care lucrează in cadrul asociației;
 Întocmeşte programul de lucru al echipei in conformitate cu obiectivele si activităţile planificate;
 Respectă programul de lucru al serviciului;
 Promovează activităţile şi obiectivele GAL-ului în cadrul comunităţilor locale;
 Pregăteşte şi implementează planurilor de acţiuni si a procedurilor de lucru, monitorizare, evaluare
 Întocmeşte Planul de activitate trimestrial;
 Întocmeşte Rapoarte trimestriale, anuale privind activitatea desfăşurata în cadrul asociației
 Identificarea posibililor finanţatori pentru proiecte similare viitoare;
 Mediatizează activităţile proiectului, practicile pozitive şi diseminează informaţia în comunitate şi regiune
 Îndeplineşte şi alte atribuţiuni solicitate de Consiliul Director al GAL-ului sau de DADR

CONSULTANT FONDURI EUROPENE - SCRIERE PROIECTE:
Responsabilitati:
• Analiza programelor lansate si identificarea solutiilor de finantare impreuna cu potentialii beneficiari;
• Evaluarea eligibilitatii beneficiarilor si a proiectelor;
• Elaborarea documentatiilor care compun dosarul cererii de finantare: planul de afacere, studiul de marketing, formularul cererii de finantare, anexe, declaratii etc;
• Verificarea conformitatii documentelor transmise de catre beneficiari si consilierea acestora la obtinerea/ realizarea/ semnarea documentelor;
• Intocmirea si realizarea corespondentei cu clientii si institutiile finantatoare;
• Consilierea beneficiarului in relatia cu institutia finantatoare;

CONSULTANT FONDURI EUROPENE - IMPLEMENTARE
Responsabilitati:
• Intocmirea documentatiilor specifice implementarii proiectelor: dosare de achizitie, dosare de plata, rapoarte, notificari, acte aditionale etc;
• Organizarea procedurilor de achizitii si consilierea beneficiarilor in realizarea acestora;
• Monitorizarea activitatilor in vederea implementarii proiectelor conform graficelor;
• Gestionarea relatiilor cu clientii si cu institutiile finantatoare.


CERINTE

Cerinte:
• Experienta in domeniul consultantei fondurilor nerambursabile - minim 2 ani;
• Studii superioare finalizate;
• Cunostinte de operare PC – Microsoft Office;
• Bune cunostinte de limba engleza - scris, citit, vorbit;
• Carnet de conducere categoria B - constituie un avantaj.
Abilitati si aptitudini necesare:
• Capacitatea de a lucra organizat cu termene limita;
• Seriozitate, orientarea spre rezultate si dorinta de perfectionare in domeniul consultantei pe fonduri nerambursabile;
• Abilitati de comunicare si organizare;
• Spirit de echipa, deschidere spre schimbare.


BENEFICII OFERITE

Salariu atractiv
Se vor discuta la interviu


DESCRIEREA FIRMEI

Grup de actiune locala ce are ca scop implementarea unei Strategii de dezvoltare locala.