Job expirat
- organizeaza si coordoneaza transporturile de marfa pe rutele stabilite;
- raspunde de existenta la orice transport a documentelor de insotire marfa (aviz/ factura/ proces verbal de predare-primire/ documente anexe facturilor, primite de la client) si obligatoriu a scrisorilor de transport concordate exact cu marfa;
- urmareste respectarea graficului de transport si a modului de livrare a marfurilor catre clientii finali;
- rezolva eventualele reclamatii si respecta solicitarile clientilor, comunicand imediat sefului direct situatiile pentru care nu gaseste rezolvare rapida si avantajoasa;
- raporteaza zilnic despre efectuarea livrarilor, semnaland eventualele nerespectari ale graficului de transport;
- prezinta la sfarsitul fiecarei zile sefului direct livrarile neefectuate precum si lista cu observatiile de livrare primite de la soferi;
- informeaza telefonic agentii de livrare despre comenzile de ridicare marfa furnizand toate informatiile necesare: locatii de ridicare, cantitati, incasari, dispozitii de livrare;
- mentine si dezvolta portofoliului de clienti ai companiei;
- prezinta ofertele clientilor si negocieaza conditiile contractuale.
- studii medii/superioare;
- experienta profesionala relevanta pe un post similar (firme de transport/distributie/case de expeditie) - minim 6 luni;
- buna cunoastere a traseelor uzuale in tara si in strainatate;
- cunoastere date tehnice camioane (tonaj, capacitate de incarcare)constituie un avantaj;
- cunoasterea legislatiei din domeniu constituie un avantaj;
- cunostinte foarte bune de operare PC (Word, Excel);
- cunoasterea unei limbi de circulatie internationala;
- persoana dinamica, atentie distributiva, atitudine proactiva, abilitati de comunicare si negociere, spirit de echipa.
- mediu de lucru placut si motivant;
- oportunitate de a lucra intr-o echipa tanara si dinamica;
- posibilitate de dezvoltare personala si profesionala;
- pachet salarial atractiv corelat cu performanta;
- cursuri de perfectionare si training-uri.
„Right people” pentru companiile partenere noua. „Right companies” pentru persoanele care apeleaza la serviciile noastre.
Pornind de la aceasta premiza, Consedo si-a proiectat pachetul de servicii avand in vedere adevaratele obiective ale ambilor poli implicati in mediul de business: om si companie.
Cu o experienta bogata si productiva a colaborarilor cu importante companii nationale de productie mecanica-industriala, comercializare si distributie, cercetare si dezoltare, real-estate, constructii, tranzactii, specialistii Consedo doresc sa valorifice in piata experienta dobandita pana in prezent.