19-01-2016 | EXPIRA LA 18-02-2016
Job expirat
SCOP: Identificarea şi satisfacerea necesităţilor clienţilor de tip Corporate din portofoliu; vânzarea de servicii fixe si mobile furnizate de catre companie, cu scopul de a atinge obiectivele de vanzari ale companiei; gestionarea şi monitorizarea portofoliului de client Corporate alocati, cu scopul de a mentine si creste veniturile generate de acestia; asigurarea consultanţei pentru clienţii din portofoliu.
RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:
- Dezvoltă relaţii de afaceri puternice cu clienţii din portofoliu care să contribuie la furnizarea unor informaţii importante pentru planificarea strategiilor privind serviciile şi pachetele de servicii şi pentru fundamentarea tarifelor acestora;
- Este responsabil cu realizeazarea planului de vânzări si venituri ale serviciilor de fix si mobil pentru portofoliul de clienti alocat;
- Prezintă şi promovează produsele şi serviciile fixe si mobile furnizate de companie clienţilor din portofoliu;
- Oferă asistenţă şi asigură consultanţa clienţilor din portofoliu pre/post vanzare;
- Realizeaza prognoza rezultatelor de venituri si vanzari;
- Prospectează permanent piaţa pentru identificarea de noi clienţi şi pentru cresterea cotei de piaţă a serviciilor şi produselor companiei;
- Monitorizează competiţia şi evoluţia pieţei în domeniul comunicaţiilor pentru a identifica şi comunica intern aspectele care necesită îmbunătăţi;
- Inregistreaza si actualizeaza informatiile privind oportunitatile de vanzare in CRM Siebel; Întocmeşte şi actualizează fişele de clienţi, conform modelelor prestabilite;
- Studii medii; studiile in domeniul comercial/tehnic constituie un avantaj.
- Experienţă de minim 1 an în domeniul vanzarilor corporate sau domeniul IT/telecom constituie un avantaj.
- Buna cunostere a tehnicilor de vânzare;
- Foarte bune abilităţi de comunicare, prezentare şi ascultare activă;
- Orientare catre client;
- Orientare catre rezultate si solutii;
- Bune cunoştinţe de limba engleză;
- Bune cunoştinţe de operare PC (MS Office)
- Disponibilitate de a călători;
- Permis de conducere categoria B (fără incidente).
Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.
Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.
Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.