Job expirat
- Preluare apeluri/ email-uri și oferirea informatiilor necesare clientilor
- Stabilirea programarilor
- Evidenta documente (aprovizionare, facturi, stocuri, etc.)
- Tehnoredactare PC (nivel mediu Office)
- Activitati de organizare administrativa si protocol
- Alte sarcini trasate de conducere
Persoana cu prezenta placuta, creativa, pozitiva, inteligenta, ordonata, avand reale abilitati de comunicare si organizare
- Ambitioasa si dornica de afirmare
- Responsabila, energica, dinamica, corecta si creativa
- Orientare catre client si atitudine amabila
- Atentie la detalii
- Capacitate de asimilare a informatiilor noi
- Minim studii medii (studii superioare constituie un avantaj)
- O anumita afinitate cu domeniul medical constituie un avantaj
- Experienta pe un post similar se considera un avantaj
- Cunostinte in utilizarea computerului (pachetul office/ internet/ etc.) si a echipamentelor de birotica
- Cunoasterea limbii engleze la nivel mediu cel putin (cunoasterea limbii italiene constituie un avantaj)
- Capacitate de adaptare si invatare rapida
- Capacitate de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp
- Detinerea unui PFA constituie un avantaj
Salariu motivant
Posibilitati de afirmare si promovare
Training pentru asimilarea notiunilor necesare desfasurarii activitatii
Un job stabil, intr-un mediu de lucru placut alaturi de o echipa tanara.