Job expirat
(R50205003150)
În calitate de Frontdesk Assistant principalele tale responsabilități vor fi:
Asigurarea suportului administrativ pentru departamentele vizate;
Gestionarea relației cu publicul;
Gestionarea apelurilor și a corespondenței interne și internaționale;
Gestionarea fluxului de documente și asigurarea confidențialității acestora;
Menținerea și gestionarea relației cu partenerii firmei (clienți, furnizori, bănci etc);
Asigurarea necesarului logistic și gestionarea comenzilor către furnizori;
Asigurarea protocolului necesar în timpul delegațiilor sau ședințelor de lucru.
Căutăm o persoană dinamică, organizată, perseverentă și cu spirit de inițiativă pentru a se alătura echipei noastre din Iași.
Pentru reușita în această misiune este nevoie de:
Bune abilități de comunicare și relaționare;
Cunoașterea limbii franceze la un nivel mediu – nivel minim B1;
Capacitate de a căuta și sintetiza informații;
Cunoștințe de operare PC (pachet Microsoft Office);
Seriozitate, atitudine proactivă și simț al responsabilității dezvoltat;
Atenție la detalii și capacitate de multitasking.
Formare la nivelul companiei și internațional;
Reale oportunități de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică și de succes;
Pachet salarial și mediu de lucru atractive.
9 ani de experiență, cu o creștere de 140% in ultimii 2 ani. Aproape 500 de colegi în 6 sedii din România, Republica Moldova și Polonia. Peste 20 de proiecte cu expunere internațională. Mediu multicultural și un zumzăit continuu în multe limbi străine: engleză, franceză, italiană, spaniolă, greacă, germană, rusă, turcă, sârbă, croată. Clienți din toate colțurile lumii.
Suntem un furnizor de servicii de consultanţă Business to Business acoperind o gamă largă de domenii, iar specialiștii noștri în COMERŢ INTERNAȚIONAL și TRANSPORT, IT, FINANŢE și RESURSE UMANE fac din VEO o companie de profesioniști.
Ce ne definește? PASIUNEA şi IMPLICAREA. Punem aceste ingrediente magice în tot ceea ce facem, iar acest lucru se reflectă nu numai în rezultatele noastre, ci mai ales în activitatea noastră zilnică.
Ce îţi propunem ? Provocări, zi de zi! Provocarea de a te adapta unei companii care crește anual cu peste 80%, provocarea de a fi într-o permanentă competiție cu tine însuți, provocarea de a lua proiecte de la 0 și de a le da un sens!
Îți încurajăm spiritul antreprenorial, creativitatea și ideile originale. Îți oferim posibilități de dezvoltare a carierei, training-uri la nivel internaţional care să te ajute să devii un profesionist din ce în ce mai bun, dar și sprijin personal, solidaritate în momentele dificile.
Dacă îţi doreşti un angajament pe termen lung, iar provocările nu te sperie, ci sunt impulsul care te împinge spre birou zâmbind, te invităm să ne cunoaștem și să vorbim despre cariera ta!