20-03-2014 | EXPIRA LA 21-03-2014
Job expirat
- organizarea si gestionarea corespondentei interne (atat electronic cat si fizic);
- comunicarea cu persoane din departamentele din Franta (telefonic si prin e-mail);
- organizarea din punct de vedere logistic a deplasarilor interne si internationale (achizitionarea biletelor de avion/tren, asigurarea transportului de la aeroport/gara la locul de cazare, asigurarea cazarii la destinatie);
- intocmirea de liste de articole pentru realizarea achizitiei interne de produse consumabile, birotica, amenajare spatii de birouri;
- redacteaza documente, rapoarte, informari, comunicari generale;
- primeste si distribuie e-mailurile si apelurile telefonice, venite din exterior – prioritizeaza mesajele care necesita o tratare urgenta;
- gestioneaza relatia cu partenerii firmei: clienti, furnizori, banca, etc;
- gestioneaza fluxul de documente intrate-iesite in societate si se asigura de respectarea confidentialitatii tuturor documentelor gestionate, precum si de tratarea lor;
- propune solutii de ordin administrativ pentru imbunatatirea activitatii societatii;
- supervizeaza distribuirea materialelor si a rechizitelor catre salariati conform procedurilor interne;
- realizarea de diferite sarcini necesare bunei desfasurari a activitatii administraive (arhivare documente, scanare, primire/trimitere fax-uri), etc.
- nivel mediu-avansat de lb franceza;
- absovent de studii superioare;
- experienta in gestionarea activitatilor administrative – minim 1an;
- experienta in munca – minim 3 ani;
- cunostinte bune ale pachetului Office (Excel, Word, PowerPoint);
- rapiditate in scrierea la tastatura;
- atitudine pro-activa, capacitatea de a-si stabili prioritati si de a-si organiza munca intr-un mod eficient;
- riguros, cu spirit de observatie, capacitate de a respecta termene limita;
- foarte bune calitati de comunicare;
- corectitudine, tenacitate, seriozitate, initiativa;
- receptivitate, spirit de echipa (sincer, dispus la colaborare), flexibilitate;
- atentie distributiva, capacitate de adaptare si invatare rapida.
- program de training;
- cursuri de limba franceza;
- oportunitatea de a lucra intr-o societate competitiva;
- posibilitati de dezvoltare personala;
- oportunitati de evolutie in cariera in cadrul companiei;
- pachet salarial corelat cu performanta si mediu de lucru atractiv.
Vino in Echipa nOastra !
Suntem o echipa de leaderi pe piata de consultanta in afaceri si management cu o Vasta Experienta in livrarea de sOlutii de business internationale.
Ne aflam in continua crestere si expansiune in Romania de peste 8 ani !
Activitatea noastra consta in oferirea unei palete largi si diversificate de servicii integrate catre clientii nostri, fiind specializati in Achizitii si Logistica, Calitate si Management de Proiect, Resurse Umane, Financiar si IT.