Inspector Resurse Umane

Diavolo

28-07-2013 | EXPIRA LA 30-07-2013

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Planifica, organizeaza si supervizeaza activitatile de resurse umane
- Organizeaza si coordoneaza intreg procesul de recrutare si selectie de personal pentru posturile vacante, aprobate de conducerea intreprinderii
- Asigura anuntarea la AJOFM a locurilor vacante, precum si in presa, in incinta intreprinderii si stabileste data concursului
- Participa la trierea CV-urilor, intervievarea si testarea candidatilor si se asigura de corecta desfasurare a concursurilor scrise; comunica rezultatele candidatilor, facand parte din comisia de incadrare si promovare a personalului
- Asigura interpretarea corecta si aplicarea politicilor de personal ale firmei
- Urmareste si raspunde de activitatea de stimulare a personalului, prin premii si sanctionarea persoanelor, conform normelor legale si prevederilor CCM
- Planifica si coordoneaza orientarea noilor angajati pentru a facilita integrarea acestora in organizatie, urmarind la anumite perioade evolutia acestora, din punct de vedere a performantelor profesionale si adaptabilitatea acestora la cerintele societatii
- Elaboreaza Programul de instruire conform solicitarilor sefilor de compartimente si raspunde de organizarea cursurilor de perfectionare interne si externe, conform acestuia
- Tine evidenta documentatiei necesare a activitatii biroului, privind salarizarea, asigurarile sociale, fluctuatia de personal, angajari, promovari, transferuri, plecari din societate
- Controleaza activitatea de evidenta a carnetelor de munca, inregistrarea tuturor actelor la ITM, a contractelor individuale de munca, prestari servicii, evidenta concediilor medicale, pontajul, verifica corecta intocmire a dosarelor de pensionare, conform legislatiei in vigoare
- Coordoneaza realizarea si implementarea unui sistem de evaluare a performantelor profesionale ale angajatilor
- Coordoneaza activitatea de reactualizare a fiselor de post
- Coordoneaza activitatea de evidenta militara, aparare civila si BDS, precum si pe cea de protectie a muncii
- Realizeaza si raporteaza o serie de situatii cerute de conducerea societatii, privind structura personalului pe diverse categorii de varsta, socio-profesionale, fluctuatia de personal, absenteismul, cauzele acestora, etc.
- Coordoneaza activitatea de organizare la nivel de societate, urmarind modificarile in structura la organigrama si RI
- Participa la solutionarea conflictelor de munca si plangerilor angajatilor si mentine o legatura stransa cu reprezentantii sindicatelor
- Elaboreaza proceduri de lucru in cadrul biroului, privind principalele activitati de resurse umane (recrutare si selectie, planificarea resurselor umane, instruire, evaluarea performantelor profesionale) si se asigura de respectarea acestora de catre intreg personalul biroului
- Rezolva prompt cererile venite din partea celorlalti angajati si le trateaza nediscriminatoriu
- Coopereaza cu ceilalti angajati ai biroului si ai societatii, colaboreaza cu onestitate cu acestia
- Mentine la standardele unei bune functionari, aparatele din dotare si anunta orice defectiune Oficiului de Calcul
- Executa calitativ si la termen sarcinile de serviciu
- Pastreaza confidentialitatea rezultatelor obtinute
- Vegheaza la respectarea normelor de tehnica securitatii muncii
- Respecta normele de securitate, impuse de societate
- Se achita la timp de toate responsabilitatile ce-i revin pe domeniul financiar-contabil
- Respecta programul de lucru, conform normelor interne ale societatii
- Respecta metodologiile de lucru ale domeniului sau de activitate si procedurile de sistem si de lucru, existente in cadrul societatii si urmareste ca intreg personalul din subordine, sa le cunoasca si sa le respecte
- Analizeaza periodic indicatorii calitatii proprii compartimentului si urmareste implementarea actiunilor corective
- Efectueaza instructajul periodic, in domeniul protectiei muncii si PSI


CERINTE

Experienta in administrarea documentelor de personal;
Cunostinte foarte bune de operare PC (Word, Excel);
Abilitati foarte bune de organizare si comunicare (capacitatea de a urmari si solutiona mai multe procese/probleme in paralel);
Abilitati de lucru in echipa;
Flexibilitate in vederea desfasurarii activitatii pentru o perioada determinata in alt oras;
Curs Inspector Resurse Umane (obligatoriu).


BENEFICII OFERITE

Ce va oferim?
Oportunitatea dezvoltarii unei cariere de succes in una din cele mai dinamice companii pe plan national


DESCRIEREA FIRMEI

Diavolo ofera servicii de distributie pe zona Moldovei pentru produse precum tigari de foi, trabucuri, accesorii pentru fumatori, precum si desfacerea prin magazine proprii situate in :
Iulius Mall Iasi etajul 1(langa Bigotti),
Iulius Mall etajul 1(langa Meli Melo),
Iulius Mall etajul 2(Smoking Lounge),
Palas Mall etajul 1(langa Zarra),
Palas Mall etajul 1(Smoking Lounge),
Iulius Mall Suceava parter, Eliana Mall (Real Brasov) parter, Winmarkt Piatra Neamt(parter), Luceafarul Bacau(parter),
Jupiter Pitesti(parter) ,
Pomenada Sibiu si in
Pacurari Iasi (in spatiul in care a functionat La Lumiere).


www.diavoloiasi.ro