Buyer Echipamente Informatice

SC Veo Worldwide Services SRL

28-08-2015 | EXPIRA LA 28-08-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

In calitate de Buyer Echipamente Informatice cu limba franceza principalele tale responsabilitati vor fi :
- Organizarea activitatii de achiziţii echipamente informatice (servicii IT, echipamente hardware, licente software etc.) la nivelul companiei;
- Identificarea necesarului de aprovizionare, a potentialilor furnizori si a celor mai bune oferte din piata, asigurand astfel utilizarea eficienta a resurselor alocate departamentului;
- Negocierea preţurilor de achiziţie, a caracteristicilor tehnice ale echipamentelor, a termenelor de livrare, si solutionarea eventualelor probleme si neconformitati aparute in procesul de achizitie;
- Incheierea contractelor cu diferitii furnizori si supervizarea derularii acestora;
- Respectarea politicilor, procedurilor şi instrumentelor de lucru necesare gestionării activităţii de achiziţii la nivel de companie;
- Elaborarea de rapoarte cu privire la cheltuieli, propuneri de imbunatatire a procedurilor si reducerii costurilor la nivel de companie.


CERINTE

Cautam o persoana dinamica, autonoma, cu spirit de initiativa si capacitate de organizare pentru a se alatura echipei noastre din cadrul sediului din Iasi.

Pentru reusita in aceasta misiune este nevoie de:

- Cunostinte de limba franceza la un nivel avansat – minim nivel B2;
- Cunostinte in ceea ce priveste piata echipamentelor informatice si experienta in achizitia de echipamente IT– reprezinta un avantaj ;
- Abilitati de negociere si spirit comercial dezvoltat ;
- Abilitati de comunicare, analiza si prelucrare a informatiilor;
- Cunostinte in utilizarea programelor din pachetul Office;
- Spirit de echipa, seriozitate si receptivitate.


BENEFICII OFERITE

- Formare la nivel international;
- Reale oportunitati de dezvoltare a unei cariere intr-un mediu profesionist, alaturi de o echipa dinamica si de succes;
- Pachet salarial atractiv.


DESCRIEREA FIRMEI

VEO Worldwide Services este o companie fondată în anul 2006, care furnizează servicii de consultanţă Business to Business, cu peste 450 de angajaţi, 8 ani de experienţă în România şi o creştere anuală de 70% în ultimii 4 ani. Activitatea noastră acoperă o arie largă de domenii în care activează clienţii noştri: COMERŢ INTERNAȚIONAL, IT, FINANŢE, RESURSE UMANE. Suntem o companie de consultanţă cu experienţă şi expertiză internaţională. Tot ceea ce facem în VEO, realizăm cu pasiune şi implicare, iar acest lucru s-a reflectat în cursul celor 8 ani de activitate în cifre şi prin creştere continuă. În VEO poţi evolua, îţi oferim posibilitatea de a te dezvolta, îţi propunem lucruri noi şi provocări, zi de zi! Încurajăm spiritul antreprenorial, diversitatea, transparenţa, originalitatea şi munca în echipă. Oferim training-uri la nivel internaţional în domenii multidisciplinare, spirijin şi continuitate în carieră. Dacă îţi doreşti un angajament pe termen lung cu un lider al pieţei, care le oferă clienţilor calitate şi profesionalism, te invitam sa ne cunoastem si sa vorbim despre cariera ta!