Job expirat
Est’ce que tu connais la langue Française ?
Aimerais-tu un échange culturel au sein d’une grande entreprise multinationale ?
Iti lansam o provocare intrucat ne marim echipa cu un nou coleg/colega care sa tina legatura cu partenerii nostri din Franta, si care sa-i sprijine pe parte administrativa.
R58311001150
In calitate de Asistent administrativ al Departamentului Vanzari si Comunicare , colegul/colega noastra :
- Tine legatura in mod continuu cu partenerii nostri de business din Franta si cu furnizorii ;
- Comunica ( telefon, mail, personal) , mentine relatiile si preia taskuri administrative legate de printarea diverselor materiale necesare in magazine ;
- Gestioneaza situatii legate de facturi;
- Preia si raspunde la reclamatii ;
- Realizeaza si/sau retuseaza diverse documente/afise/etichete menite sa promoveze diverse loturi, oferte si preturi speciale.
- Daca esti un foarte bun cunsocator de limba franceza ( minim B2) ;
- Esti dispus la deplasari in strainatate pentru formare ;
- Ai experienta administrativa de minim 6 luni ;
- Esti deschis , adaptabil si multitasking ;
- Ai capacitatea de a anticipa nevoile colegilor si de a veni in intampinarea lor ;
- Ai viteza de reactie si doresti un loc de munca dinamic ;
- Ai inclinatii tehnice si cunostinte de In design/Photoshop/Illustrator ( avantaj !)
Atunci asteptam CV-ul tau iar noi te vom contacta in cel mai scurt timp.
- Formare internationala alaturi de partenerii nostri din Franta pentru o perioada de 2 luni ;
- Formare continua in cadrul echipei ;
- Reale oportunitati de dezvoltare a unei cariere intr-un mediu profesionist, alaturi de o echipa dinamica si de succes;
- Pachet salarial atractiv.
VEO Worldwide Services este o companie cu peste 9 ani experiență, cu o creștere de 140% față de ultimii 2 ani. Aproape 500 de colegi în 6 sedii din România, Republica Moldova și Polonia. Peste 20 de proiecte cu expunere internațională. Mediu multicultural și un zumzăit continuu în multe limbi străine: engleză, franceză, italiană, spaniolă, greacă, germană, rusă, turcă, sârbă, croată. Clienți din toate colțurile lumii.
Suntem un furnizor de servicii de consultanţă Business to Business acoperind o gamă largă de domenii, iar specialiștii noștri în COMERŢ INTERNAȚIONAL și TRANSPORT, IT, FINANŢE și RESURSE UMANE fac din VEO o companie de profesioniști.
Ce ne definește? PASIUNEA şi IMPLICAREA. Punem aceste ingrediente magice în tot ceea ce facem, iar acest lucru se reflectă nu numai în rezultatele noastre, ci mai ales în activitatea noastră zilnică.
Ce îţi propunem ? Provocări, zi de zi! Provocarea de a te adapta unei companii care crește anual cu peste 80%, provocarea de a fi într-o permanentă competiție cu tine însuți, provocarea de a lua proiecte de la 0 și de a le da un sens!
Îți încurajăm spiritul antreprenorial, creativitatea și ideile originale. Îți oferim posibilități de dezvoltare a carierei, training-uri la nivel internaţional care să te ajute să devii un profesionist din ce în ce mai bun, dar și sprijin personal, solidaritate în momentele dificile.
Dacă îţi doreşti un angajament pe termen lung, iar provocările nu te sperie, ci sunt impulsul care te împinge spre birou zâmbind, te invităm să ne cunoaștem și să vorbim despre cariera ta!