Job expirat
Open Mind Romania, azienda leader nel settore TLC apre una nuova Business Unit CUSTOMER CARE&INBOUND per la sede di Iasi e ricerca operatori call center per assunzione immediata!
Costituisce requisito preferenziale l´aver avuto esperienze importanti nel settore per periodi superiori a sei mesi. Orario di lavoro Full-time, dal LUNEDI al VENERDI!
Il candidato ideale possiede i seguenti requisiti :
* buona conoscenza del pacchetto office e di Internet;
* proattività, ottime doti e capacità di raggiungimento degli obiettivi aziendali;
* orientamento al lavoro di team;
* esperienza nel settore vendite in call-center in inbound;
* spiccata attitudine e propensione per le relazioni interpersonali e sociali.
Si richiede:
* ottima padronanza della lingua italiana;
* ottime capacità comunicative e di gestione delle relazioni interpersonali;
* forte volontà, ambizione e motivazione con reale voglia di crescere;
* capacità di problem solving;
* attenzione, precisione e affidabilità;
* flessibilità, cura del cliente e orientamento al servizio;
* buona conoscenza dei principali sistemi informatici (MS Office, internet, posta elettronica)
Si offre:
* retribuzione con fisso mensile di garanzia con provvigioni ai livelli di mercato e buoni pasto;
* puntualità nei pagamenti, serietà e professionalità;
* inquadramento contrattuale a lungo termine conforme alle leggi vigenti;
* percorso formativo professionale gratuito che riguarderà gli aspetti tecnici del servizio, i fondamenti della comunicazione e della gestione del cliente. Formazione, sia in aula sia on the job;
* supporto all'attività con assistenza continua in sala, affiancamento costante;
* inserimento veloce in un ambiente molto piacevole, piani di crescita individuali con reale possibilità di crescita professionale:
* impresa dinamica e giovanile in cui il cambiamento è lo strumento per raggiungere gli obiettivi.
Invia il tuo Curriculum completo di recapito telefonico via mail a:
l.pastragus@openmindgroup.it
oppure contattaci al
0755018010/ 0755050197.
Verrete immediatamente ricontattati per fissare un colloquio conoscitivo.
Grupul Open Mind a fost înființat în anul 2007 urmând ca în câțiva ani să devină leader pe piața din România în sectorul Business Process Outsourcing, impunându-se prin calitatea serviciilor oferite.
Fuziunea diferitelor culturi, experiența și avantajul investirii de capital italian-român, nu numai in ceea ce privește resursele financiare, ne-au garantat în timp stabilitatea. Cu experiența fondatorilor, specialiști în sectorul de Telemarkentig, Customar Care și BPO, Open Mind devine lider ca și Call Center în limba italiană pe piața din România. După doar 7 luni de activitate, Open Mind se dublează cu nașterea unei filiale în Cluj, urmând ca la scurt timp încă două sedii să își pună bazele în orașele Botoșani și Brașov, astfel reușind să ofere toate serviciile avansate de Call Center. În perioada 2008-2009 Open Mind mărește de zece ori numărul de angajați, cu deschiderea a noi filiale, oferind peste 500 de locuri de muncă.
Punctele noastre forte:
•Experiența demonstrată în start-up și gestionare centrelor de apel în străinătate
•Seriozitate dovedită în domeniul afacerilor din România (legal, instituțional, contractual)
•Eficiență și eficacitate în gestionare
•Tehnologie și securitate
Activitatile de telemarketing din cadrul companiei nostre sunt: televanzarea proactiva (Teleselling/Outbound calls), stabilirea intalnirilor de afaceri in sectorul business sau cel privat si confirmarea lor, compilarea si refacerea bazelor de date.
Activitatea operatorilor nostri profesionisti presupune initierea de apeluri telefonice si se adreseaza clientilor aflati intr-o baza de date existenta si stabilita. Obiectivul este de tip comercial: promovarea/ vanzarea de bunuri si servicii.
Munca în Call center înseamna relatii si contacte cu diferite persoane zi de zi, aceastia fiind clientii nostri. Atitudinea, comunicarea pozitiva si persuasiva orientata spre vanzare, abilitatea de a construi relatii interumane cu clientii, profesionalismul la telefon precum si modul in care se desfasoara o convorbire telefonica, toate aceste notiuni sunt explicate pentru fiecare campanie in parte, in cadrul training-ului initial. Formarea continua este de asemenea asigurata si structurata in functie de nevoile profesionale de perfectionare ale fiecarui angajat in parte.
.