Job expirat
-Introducerea in timp util a datelor intr-un soft dedicat;
-Verificarea corectitudinii introducerii datelor.
-cunostinte limba italiana nivel avansat;
-Cunostinte bune MS Office: Access, Word, Excel;
-Cunostinte bune Navigare Internet;
-Persoana calma si organizata, motivata, concentrata pe rezultate;
-Experienta pe o pozitie similara constituie avantaj.
-oportunitatea de a lucra intr-un mediu stabil, in cadrul unei companii cu o activitate diversificata;
-bonuri de masa, bonus, transport, posibilitati de promovare.
Grupul Open Mind a fost înființat în anul 2007 urmând ca în câțiva ani să devină leader pe piața din România în sectorul Business Process Outsourcing, impunându-se prin calitatea serviciilor oferite.
Fuziunea diferitelor culturi, experiența și avantajul investirii de capital italian-român, nu numai in ceea ce privește resursele financiare, ne-au garantat în timp stabilitatea. Cu experiența fondatorilor, specialiști în sectorul de Telemarkentig, Customar Care și BPO, Open Mind devine lider ca și Call Center în limba italiană pe piața din România. După doar 7 luni de activitate, Open Mind se dublează cu nașterea unei filiale în Cluj, urmând ca la scurt timp încă două sedii să își pună bazele în orașele Botoșani și Brașov, astfel reușind să ofere toate serviciile avansate de Call Center. În perioada 2008-2009 Open Mind mărește de zece ori numărul de angajați, cu deschiderea a noi filiale, oferind peste 500 de locuri de muncă.
Punctele noastre forte:
•Experiența demonstrată în start-up și gestionare centrelor de apel în străinătate
•Seriozitate dovedită în domeniul afacerilor din România (legal, instituțional, contractual)
•Eficiență și eficacitate în gestionare
•Tehnologie și securitate
.