Job expirat
Postul presupune activitati specifice lucrului cu clienti prin intermediul sistemului call center / telesales
- Contacteaza clientii din baza de date
- Preluare si centralizare comenzi de vanzare ( pe agenti, clienti, sortimente produse )
- Prelucrare rapoarte distributie ( pe clienti, agenti, sortimente, cantitati, preturi )
- Receptionarea feed-back - ului de la clienti si oferirea de solutii in acord cu politica firmei
- Telemarkerting / vanzari - promovarea si vanzarea prin telefon a produselor noi si a ofertelor speciale
- Contactarea telefonica a clientiilor cu restante de plata
- Prelucrarea informatiilor din piata ( clienti, magazine concurenta) si directionarea catre departamentele interesate
- Intocmirea si verificarea ocazional a situatiilor de la gestiunea stocurilor de produse finite
- Studii medii, studii superioare constitue un avantaj
- Experienta in activitate call center si telesales
- Experienta in lucru cu agenti de vanzari
- Cunoastinte foarte bune de operare PC MSOffice : Word, Excel, Power Point
- Cunostinte de operare a programului informatic de Contabilitate - Executive SQL
- Abilitati de comunicare
- Claritate in exprimare
- Responsabilitate
- Atentie si spirit de observatie
- Disponibilitate la program prelungit
Bonusuri : stabilite in functie de obiectivele postului
SC AGROPAN IMPEX SRL companie romaneasca,lider local al industriei de panificatie.
SC AGROPAN IMPEX SRL incurajeaza initiativa personala, oferind oportunitati deosebite de invatare si crestere, intr-un mediu ce recompenseaza performanta individuala.