Job expirat
• Prospectarea prin telefon de noi furnizori, si identificarea persoanei cu putere de decizie in ceea ce priveste gestionarea stocurilor de marfuri nevandute, cu scopul de a detecta diverse oportunitati de achizitie de produse destocate;
• Realizarea de fise de prospective;
• Apelarea perioadica a furnizorilor inregistrati in baza de date pentru a verifica posibilitatea de colaborare cu acestia;
• Informarea responsabilului zonal de achizitii privind existenta unei oportunitati de cumparare si stabilirea unei intalniri intre acesta si furnizorul interesat de vanzarea de produse;
• Realizarea agendei de intalniri a responsabilului de zona;
• Gestionarea bazei de date cu furnizorii existenti;
• Realizarea de dosare de prezentare a suprastocurilor identificate si trimiterea catre departamentul de marketing;
• Intocmirea de rapoarte saptamanale cu situatia dosarelor de prezentare;
• Asigurarea unui flux normal in procesul de achizitii prin interventia periodica in caz de neconcordanta al termenlor de plata;
• Obtinerea unei cotatii de transport, pentru comenzile preluate, printr-o cerere la departamentul/persoana responsabila sau prin verificarea unor cotatii de transport standard;
• Studii absolvite;
• Abilitati de comunicare si persuasiune;
• Experienta comerciala acumultata prin interactiune directa cu furnizorii;
• Cunostinte limba engleza nivel minim B2;
• Spirit de initiativa si capacitate de organizare;
• Abilitati de negociere
• Capacitatea de a stabili o relatie de afaceri de calitate, cu funizorii;
• Simt comercial bine dezvoltat;
• Capacitatea de a se adapta situatiilor noi, neprevazute;
• Cunostinte de limba franceza reprezinta un avantaj
• Pachet salarial atractiv;
• Program de Training;
• Cursuri de limba franceza;
• Mediu de lucru international
Date contact: o.honciuc@trenkwalder.com
Trenkwalder este o companie specializata in servicii de resurse umane. Serviciile noastre: recrutare, angajare temporara, cercetari de piata, salarizare si administrare de personal,training, teambuilding.
Trenkwalder este una dintre cele mai mari companii de recrutare, selecţie şi plasare de personal din România, având 9 filiale în Sibiu, Bucureşti, Piteşti, Oradea, Timişoara, Cluj, Iaşi, Arad, Braşov cu 99 de consultanţi şi venituri consolidate de 22 de milioane de euro în 2011 (Trenkwalder şi Trenkwalder Services). Trenkwalder este membră a Asociaţiei Române a Agenţilor de Muncă Temporară (ARAMT).