Job expirat
RESPONSABILITATI:
R50911002150
- Gestionarea fluxului de documente intrate-ieșite în societate și asigurarea reaspectării confidențialității tuturor documentelor gestionate;
- Primirea, transmiterea, îndosarierea şi arhivarea corespondenţei ( format fizic și/sau electronic) şi a mesajelor primite din partea partenerilor, clienților și a tuturor colaboratorilor;
- Gestionarea relației cu partenerii companiei: clienți, furnizori, bancă, etc.;
- Întocmire necesar lunar;
- Asigurarea logisticii deplasărilor interne și externe (rezervări de bilete de tren, avion, rezervări la restaurant, rezervări pentru cazare), preluare/predare imobil închiriat, rezervări autoturisme de serviciu cu acordul superiorului ierarhic;
- Asigurarea protocolului necesar în timpul delegațiilor sau al ședintelor de lucru;
- Participarea activă în organizarea evenimentelor;
- Preluarea și direcționarea apelurilor;
- Rezolvarea problemelor logistice ale colaboratorilor.
Candidatul ideal:
Te asteptam in echipa noastra daca te regasesti in descrierea abilitatilor si competentelor urmatoare:
- Cunostinte de operare PC - pachet Microsoft Office la nivel avansat – Excel și PowerPoint;
- Cunoașterea și utilizarea limbii engleze la nivel mediu-avansat; Limba franceză nivel mediu;
- Experientă profesională în domeniul administrativ-secretariat – reprezintă un avantaj;
- Capacitatea de a te organiza și de a gestiona prioritățile;
- Capacitate de a căuta și sintetiza informații;
- Bune abilități de comunicare;
- Stăpânirea tehnicilor de negociere;
- Riguros, organizat, reactiv,responsabil;
- Spirit de inițiativă;
- Fire exigenta si consecventa.
BENEFICII :
• Formare la nivel internaţional
• Reale oportunitati de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamica de succes
• Oportunități de evoluție în carieră în cadrul companiei;
• Pachet salarial atractiv
VEO Worldwide Services este o companie fondată în anul 2006, care furnizează servicii de consultanţă Business to Business, cu peste 450 de angajaţi, 8 ani de experienţă în România şi o creştere anuală de 70% în ultimii 4 ani. Activitatea noastră acoperă o arie largă de domenii în care activează clienţii noştri: COMERŢ INTERNAȚIONAL, IT, FINANŢE, RESURSE UMANE. Suntem o companie de consultanţă cu experienţă şi expertiză internaţională. Tot ceea ce facem în VEO, realizăm cu pasiune şi implicare, iar acest lucru s-a reflectat în cursul celor 8 ani de activitate în cifre şi prin creştere continuă. În VEO poţi evolua, îţi oferim posibilitatea de a te dezvolta, îţi propunem lucruri noi şi provocări, zi de zi! Încurajăm spiritul antreprenorial, diversitatea, transparenţa, originalitatea şi munca în echipă. Oferim training-uri la nivel internaţional în domenii multidisciplinare, spirijin şi continuitate în carieră. Dacă îţi doreşti un angajament pe termen lung cu un lider al pieţei, care le oferă clienţilor calitate şi profesionalism, te invitam sa ne cunoastem si sa vorbim despre cariera ta!