Job expirat
R50311002150
In cadrul acestui proiect principalele responsabilitati vor fi:
- Realizarea manualelor si procedurilor aferente proiectelor derulate in cadrul Departamentului Comercial;
- Documentarea corecta si formalizarea informatiilor;
- Creearea si arhivarea documentelor aferente proiectelor vizate;
- Relationarea si comunicarea cu membrii departamentelor vizate si cu Managerii acestora pentru obtinerea tuturor informatiilor relevante;
- Monitorizarea evolutiei proiectelor asigurand follow-up;
- Asigurarea unui update si a unei ameliorari prin sugestii/propunere de solutii.
Cautam o persoana organizata, structurata, curioasa si proactiva, cu o foarte buna capacitate de sinteza.
Daca te regasesti in descrierea aceasta esti persoana pe care o cautam!
Beneficii:
- Pachet salarial atractiv;
- Oportuniăți de dezvoltare într-un mediu multicultural;
- Coaching pentru o dezvoltare continuă.
VEO Worldwide Services este o companie fondată în anul 2006, care furnizează servicii de consultanţă Business to Business, cu peste 450 de angajaţi, 8 ani de experienţă în România şi o creştere anuală de 70% în ultimii 4 ani. Activitatea noastră acoperă o arie largă de domenii în care activează clienţii noştri: COMERŢ INTERNAȚIONAL, IT, FINANŢE, RESURSE UMANE. Suntem o companie de consultanţă cu experienţă şi expertiză internaţională. Tot ceea ce facem în VEO, realizăm cu pasiune şi implicare, iar acest lucru s-a reflectat în cursul celor 8 ani de activitate în cifre şi prin creştere continuă. În VEO poţi evolua, îţi oferim posibilitatea de a te dezvolta, îţi propunem lucruri noi şi provocări, zi de zi! Încurajăm spiritul antreprenorial, diversitatea, transparenţa, originalitatea şi munca în echipă. Oferim training-uri la nivel internaţional în domenii multidisciplinare, spirijin şi continuitate în carieră. Dacă îţi doreşti un angajament pe termen lung cu un lider al pieţei, care le oferă clienţilor calitate şi profesionalism, te invitam sa ne cunoastem si sa vorbim despre cariera ta!