17-12-2015 | EXPIRA LA 17-12-2015
Job expirat
R40102001150
Colegii mei te vor ajuta să înveți ce înseamnă :
- sprijinirea colaboratorilor din departamentul logistic în activitățile de zi cu zi (sarcini administrative, trimiterea de e-mail, de urmărire stocuri etc );
- efectuarea inventarierii săptămânale, cu ajutorul sistemului informatic, a bunurilor de pe platforme, pentru planificarea livrării acestora în magazine ;
- menținerea unei legături constante cu reprezentanții magazinelor și a platformelor logistice;
- monitorizarea și analiza statisticilor de vânzări, care ajută la reaprovizionarea magazinelor.
Avem o echipă tânără și dinamică pentru care căutăm noi colegi.
Ce iți propunem ? Provocări zi de zi si o formare de 6 luni in Franta!
Cum am vrea noi să fii :
Ne dorim, în primul rând, să ai un bun nivel de comunicare în limba franceză( minim nivel B2).
De asemenea, viitorul nostru coleg ar trebui să aibă experiență în activități administrative, de lucru în Excel și o bună capacitate de organizare și prioritizare.
Dacă inițiativa, firea dinamică și capacitatea de adaptare te definesc, atunci dorim să te cunoaștem!
Și pentru că valorificam dorința de a învăța, oferim următoarele beneficii:
- pachet salarial motivant ;
- posibilitatea de dezvoltare a carierei prin acces la oportunități interne, feedback și coaching din partea responsabililor direcți ;
- formare în mediul de lucru SAP ;
- desfășurarea activității într-o echipă tânără și profesionistă.
VEO Worldwide Services este o companie cu peste 9 ani experiență, cu o creștere de 140% față de ultimii 2 ani. Aproape 500 de colegi în 6 sedii din România, Republica Moldova și Polonia. Peste 20 de proiecte cu expunere internațională. Mediu multicultural și un zumzăit continuu în multe limbi străine: engleză, franceză, italiană, spaniolă, greacă, germană, rusă, turcă, sârbă, croată. Clienți din toate colțurile lumii.
Suntem un furnizor de servicii de consultanţă Business to Business acoperind o gamă largă de domenii, iar specialiștii noștri în COMERŢ INTERNAȚIONAL și TRANSPORT, IT, FINANŢE și RESURSE UMANE fac din VEO o companie de profesioniști.
Ce ne definește? PASIUNEA şi IMPLICAREA. Punem aceste ingrediente magice în tot ceea ce facem, iar acest lucru se reflectă nu numai în rezultatele noastre, ci mai ales în activitatea noastră zilnică.
Ce îţi propunem ? Provocări, zi de zi! Provocarea de a te adapta unei companii care crește anual cu peste 80%, provocarea de a fi într-o permanentă competiție cu tine însuți, provocarea de a lua proiecte de la 0 și de a le da un sens!
Îți încurajăm spiritul antreprenorial, creativitatea și ideile originale. Îți oferim posibilități de dezvoltare a carierei, training-uri la nivel internaţional care să te ajute să devii un profesionist din ce în ce mai bun, dar și sprijin personal, solidaritate în momentele dificile.
Dacă îţi doreşti un angajament pe termen lung, iar provocările nu te sperie, ci sunt impulsul care te împinge spre birou zâmbind, te invităm să ne cunoaștem și să vorbim despre cariera ta!