Job expirat
Noul coleg va trebui să:
- Asigure înregistrarea și verificarea informațiilor în programele puse la dispoziție de către client, în conformitate cu specificul proiectului (operarea de date administrative);
- Preia mail-urile de la șefii de magazine, adjuncți sau șefi de zonă privind echipamentul care s-a defectat sau nu funcționează bine (congelatoare, transpaleti, prese, antene, alarmă intruziune, seif, etc);
- Transmită pe mail/fax cererile de intervenție către furnizorul de servicii referențiat și verifică recepționarea acestora;
- Gestioneze intervențiile în magazine pentru diverse prestații, de la cererea de ofertă până la validarea facturii (agenți de pază, servicii de curățenie, întreținere de spații verzi, deszăpezire, etc);
- Valideaze facturi și taxa locală pentru publicitatea exterioară a magazinelor clientului;
- Realizeaze diverse rapoarte la cererea managerului și/ sau a clientului.
Suntem o echipă pasionată de limbă franceză!
Ne definește perseverență, capacitatea de automotivare și dorință continuă de a progresa!
Alătura-te nouă dacă îți dorești o colaborare pe termen lung plină de provocări!
Căutăm un coleg care să integreze departamentul Suport Vânzări pentru un lanț de magazine din Franța, în vederea asigurării unui serviciu client la standarde ridicate de calitate.
Profilul ideal:
- Cunoștințe de limbă franceză (minim B2);
- Experientă de lucru relevantă în domeniu de minim 2 ani –constituie avantaj;
- Experientă de operare Excel – nivel mediu;
- Capacitate de organizare și prioritizare task-uri;
- Bune abilități de comunicare și relaționare ;
-Abilități de negociere și capacitatea de a susține o conversație telefonică comercială;
- Experientă de lucru în programul SAP – constituie un avantaj;
- Mediu de lucru plăcut, dinamic în cadrul unei echipe de succes;
- Dezvoltarea competentelor prin participarea la training-uri de specialitate;
- Pachet salarial motivant.
VEO Worldwide Services este o companie cu peste 9 ani experiență, cu o creștere de 140% față de ultimii 2 ani. Aproape 500 de colegi în 6 sedii din România, Republica Moldova și Polonia. Peste 20 de proiecte cu expunere internațională. Mediu multicultural și un zumzăit continuu în multe limbi străine: engleză, franceză, italiană, spaniolă, greacă, germană, rusă, turcă, sârbă, croată. Clienți din toate colțurile lumii.
Suntem un furnizor de servicii de consultanţă Business to Business acoperind o gamă largă de domenii, iar specialiștii noștri în COMERŢ INTERNAȚIONAL și TRANSPORT, IT, FINANŢE și RESURSE UMANE fac din VEO o companie de profesioniști.
Ce ne definește? PASIUNEA şi IMPLICAREA. Punem aceste ingrediente magice în tot ceea ce facem, iar acest lucru se reflectă nu numai în rezultatele noastre, ci mai ales în activitatea noastră zilnică.
Ce îţi propunem ? Provocări, zi de zi! Provocarea de a te adapta unei companii care crește anual cu peste 80%, provocarea de a fi într-o permanentă competiție cu tine însuți, provocarea de a lua proiecte de la 0 și de a le da un sens!
Îți încurajăm spiritul antreprenorial, creativitatea și ideile originale. Îți oferim posibilități de dezvoltare a carierei, training-uri la nivel internaţional care să te ajute să devii un profesionist din ce în ce mai bun, dar și sprijin personal, solidaritate în momentele dificile.
Dacă îţi doreşti un angajament pe termen lung, iar provocările nu te sperie, ci sunt impulsul care te împinge spre birou zâmbind, te invităm să ne cunoaștem și să vorbim despre cariera ta!