23-04-2015 | EXPIRA LA 23-04-2015
Job expirat
Responsabilitati
- Prospectarea telefonica a noilor clienti si imbunatatirea bazei de date clienti;
- Comercializarea produselor clientului in regiunea alocata;
- Identificarea interlocutorului (persoanei care are putere de decizie in ceea ce priveste gestionarea aprovizionarii), cu scopul de a prezenta cat mai corect si eficient produsele clientului si de a incheia comenzi;
- Respectarea etapelor impuse in gestionarea si derularea unei comenzi a clientului;
- Furnizarea de rapoarte periodice sau ad-hoc, la cererea responsabilului de echipa/managerului de departament, asupra activitatii desfasurate si a statusului comenzilor in curs.
Cautam o persoana dinamica, autonoma, cu spirit de initiativa si capacitate de organizare pentru a se alatura echipei comerciale Veo la sediul nostru din Iasi.
Pentru reusita in aceasta misiune este nevoie sa ai :
-cunostinte de limba Rusa ( nivel C1) ;
-abilitati comerciale ;
-abilitati de comunicare si persuasiune.
Beneficii :
- Formare la nivel internaţional, 2 saptamani training in Franta.
- Reale oportunitati de dezvoltare a unei cariere inr-un mediu profesionist, alaturi de o echipa dinamica si de succes ;
- Pachet salarial si mediu de lucru atractive .
Veo este o companie care furnizează servicii de top B2B, cu 250 de angajaţi , peste 8 ani de experienta în România si o crestere anuala de 70%. Activitatea noastră acoperă o arie largă de domenii în care activează clienţii noştri internaţionali: comerţ, IT, finanţe, resurse umane.
Veo este acel mediul multicultural în care orice profesionist îşi doreşte să activeze si sa evolueze. Încurajăm diversitatea, transparenţa şi originalitatea: aici apreciem deopotrivă munca în echipă, dar şi spiritul antreprenorial.
Oferim instruire la nivel internaţional în domenii multidisciplinare, spirijin şi continuitate în carieră. Dacă îţi doreşti un angajament pe termen lung cu un lider al pieţei, care le oferă clienţilor calitate şi profesionalism, te invitam sa ne cunoastem si sa vorbim despre cariera ta !