Job expirat
Coordoneaza activitatea desfasurata in cadrul atelierelor, respectand procedurile interne de lucru.
Propune superiorului direct nivelul indicatorilor de buget al atelierului.
Repartizeaza comenzile de lucru, in conformitate cu pregatirea tehnica
a tehnicienilor si tinand cont de necesitatea utilizãrii optime a echipamentelor
din dotare.
Verifica calitatea executiei reparatiilor, a incadrarii in termenele stabilite, atat in fluxul desfasurarii lor, cat si dupa terminarea acestora.
Verifica zilnic daca literatura tehnica de specialitate este actualizata si o transmite personalului specializat
Asigura o incarcare eficienta a atelierului.
Verifica corectitudinea necesarului de piese de schimb.
Urmareste respectarea termenelor de aprovizionare cu piese de schimb, conform comenzilor de lucru.
Urmareste activitatea de receptie, ca principal canal de valorificare a
serviciilor atelierului atat din punct de vedere al eficientei, cat si al respectarii imaginii firmei .
Identifica si propune diversificarea ofertelor de servicii catre client.
Propune actualizarea procedurilor de lucru ale activitatilor desfasurate in atelier.
Intocmeste si actualizeaza fisele de post ale personalului din subordine.
La sfarsitul fiecarei luni intocmeste un raport cu privire la realizarile atelierului, si ale fiecarui tehnician in parte, verificand prouctivitatea fiecaruia
Analizeaza si solutioneaza problemele aparute in relatiile cu clientii companiei/societatile de asigurari.
Comunicã cu clientii, pentru stabilirea si permanentizarea unor relatii de parteneriat, precum si asigurarea transparentei activitatii de service.
Planifica efectuarea concediilor de odihna impreuna cu tehnicienii din subordine.
Organizeaza si urmareste modul de gestionare a echipamentelor din dotare si a documentatiei tehnice.
Studii finalizate pentru o profesie tehnica
Experienta profesionala în gestiunea personalului si conducerea echipelor
Experienta profesionala solida in relaţiile cu clienţii şi furnizorii
Cunostinte PC: MS Office
Abilitatea de a stabili si mentine relatii bune cu clientii si furnizorii.
Abilitatea de a conduce intr-un mod orientat spre angajaţi, sarcini si obiective.
Abilitatea de a elabora obiective strategice si operationale orientate catre viitor,
pe termen lung, precum si capacitatea de a asigura permanent rentabilitatea departamentul de Service
-un mediu de lucru modern intr-un domeniu de activitate dinamic
-salariu motivant
-cursuri de pregatire si dezvoltare profesionala
-bonusuri de performanţă
-mediu placut de lucru
Dealer de Utilaje Agricole marcile FENDT, VALTRA, CHALLENGER, HORSCH, FELLA in partea de est a Romaniei