13-02-2017 | EXPIRA LA 15-03-2017
Job expirat
Scop:
Să asigure suportul în desfășurarea, conform procedurilor interne ale companiei, a tuturor activităților de vânzare în cadrul magazinului cu scopul de a crește vânzările companiei.
Responsabilități principale:
•Impune și menține standarde ridicate în cadrul activităților de vânzare cu scopul de a livra servicii conforme cu politicile companiei;
•Monitorizează activitățile companiei de vânzare cu scopul de a urmări realizările versus targetul comunicat si raportează situațiile speciale care ar putea interveni, în vederea soluționării acestora;
•Întocmește si transmite atât rapoarte de vânzări, cât și rapoarte de previziuni cerute de superiorii ierarhici, cu scopul de a monitoriza și raporta activitatea de vânzări;
•Propune soluții atât pentru problemele identificate în derularea activităților zilnice din magazine, cât și soluții aferente problemelor clienților companiei, în conformitate cu procedurile companiei;
Studii:
•Studii medii (studiile universitare reprezintă un avantaj)
Experiența în muncă:
•2 ani experiență într-o poziție similară sau cel puțin 3 ani experiență în poziția de coordonator echipă, de preferat în domeniul telecomunicațiilor;
Cunoștințe, aptitudini și abilități:
•Cunoștințe despre piața și produsele de telecomunicații – nivel avansat;
•Cunoștințe de limba engleza (scris și vorbit) – nivel mediu;
•Cunoștințe operare Microsoft Office, Internet – nivel mediu;
•Abilități de a organiza, planifica activitatea și resursele;
•Abilități de identificare și soluționare a problemelor;
•Capacitatea de a lucra în echipă, creativitate, flexibilitate;
•Orientat spre rezultate;
•Excelente abilități de comunicare și de prezentare;
•Abilitatea de a respecta termene limită foarte strânse;
•Inițiativă și entuziasm în relația cu clienții;
•Obiectivitate în evaluarea rezultatelor, resurselor și a personalului;
Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.
Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.
Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.