Service Desk Engineer cu Limba Engleză sau Franceză

Train To Perform

22-10-2018 | EXPIRA LA 21-11-2018

Job expirat

RESPONSABILITATI

Recrutăm pentru clientul nostru, unul dintre cei mai mari furnizori independenți de soluții IT din Europa, cu o prezență de peste 40 de ani pe piața internațională.

- Oferă asistență tehnică de la distanță în concordanță cu parametrii stabiliți (SLA);
- Analizează și soluționează incidentele raportate în limitele competențelor;
- Menține contactul cu clienții și cu celelalte părți implicate în soluționarea incidentelor - Acționează în calitate de suport tehnic pentru inginerii de teren;
- Monitorizează - raportează incidentele și problemele ridicate. Sugerează soluții pe termen mediu și lung;
- Identifică cerințele speciale din partea clienților;
- Prioritizează activitățile în funcție de impactul acestora;
- Actualizează înregistrările cu detaliile tuturor acțiunilor întreprinse și cu noile informații obținute;
- Oferă soluții prin telefon, e-mail sau conexiuni la distanță cu referire la incidente și solicitări, în conformitate cu parametrii stabiliți.


CERINTE

- Cunoștințe ale limbii engleze sau franceze – nivel avansat;
- Cunoștințe medii hardware (PC);
- Cunoștințe peste medie a sistemului de operare Windows - accent pe Windows 7 și Windows XP / Server 2003;
- Cunoaștere peste medie a pachetului MS Office și abilități de rezolvare a problemelor uzuale;
- Noțiuni de rețelistică (LAN).

Aptitudini:
- Puternice abilități de comunicare și lucru în echipă;
- Capacitate bună de relaționare prin intermediul telefonului și în scris;
- Atitudine pozitivă orientată spre client și rezultate;
- Abilități de prioritizare a activităților și de gestionare a timpului;
- Capacitate de a lua decizii corecte și rapide.

Constituie un avantaj:
- Cunoașterea altor limbi străine de circulație europeană - nivel avansat.


BENEFICII OFERITE

- Posibilitatea de dezvoltare profesională în cadrul unei companii multinaționale /Acces la oportunitățile interne de dezvoltare a carierei;
- Pachet beneficii atractiv: grilă salarizare motivantă, bonusuri de performanță, tichete de masă, asigurare medicală privată;
- Programe de training specifice activității și de utilizare a instrumentelor de lucru;
- Mediu de lucru internațional.


DESCRIEREA FIRMEI

Train2Perform este o companie specializata in furnizarea de servicii profesioniste in domeniul Resurselor Umane. Echipa noastra ofera partenerilor de business solutii personalizate pentru optimizarea relatiilor interumane.

Expertiza noastra acopera urmatoarele domenii:

• Recrutare si selectie de personal
• Training
• Consultanta si management al resurselor umane (sisteme de evaluare, analiza de climat organizational, managementul schimbarii, coaching managerial)

Pentru mai multe informatii despre companie si serviciile pe care le oferim va rugam sa consultati www.train2perform.ro.