Job expirat
Gestionare flota:
monitorizeaza si actualizeaza baza de date cu flota;
asigura informatii si suport utilizatorilor de masini;
mentine legatura cu firmele de leasing si cele de asigurari;
urmareste si raspunde ca toate documentele legate de flota sa fie in termenul de valabilitate (ITP, RCA, Casco, Rovigneta, termen revizie, leasing, inregistrare la ANSVA a masinilor de marfa, etc)
colecteaza foile de parcurs si le inregistreaza in termen in sistem cu verificarea respectarii procedurilor interne;
monitorizeaza consumurile de combustibili si urmareste incadrarea in bugetele alocate;
negociaza, propune incheierea de contracte service auto la nivel national si urmareste executia acestora de catre utilizatorii de masini;
dezvolta si mentine un sistem eficient de monitorizare si control a cheltuielilor cu reviziile si reparatiile, utilizand informatii din Scala, in colaborare cu departamentele Financiar-Contabilitate-IT;
monitorizare / achizitionare / depozitare / predare la firme specializate anvelope vara / iarna noi / uzate;
se ocupa de inmatriculari / radieri masini noi / vechi;
verifica facturile de service si reparatii auto pentru parcul de masini al companiei si respectarea procedurilor interne aplicabile;
participa la elaborarea bugetului anual de venituri si cheltuieli, cu estimari privind cheltuielile cu parcul auto pentru anul viitor, pentru: combustibili, intretinere si reparatii, asigurari, consumabile auto etc., la nivel de fiecare masina in cadrul fiecarui centru de cost detinator de masini;
se ocupa de inregistrarea masinilor de transport marfa la ANSVA;
prospectare piata pentru soft administrare flota , dupa caz (gen I-Parc);
Controlul depozitelor si al gestiunilor:
efectueaza audituri programate (plan de audit) si inopinate, dupa caz, pentru controlul depozitelor si gestiunilor la nivel national, in vederea respectarii procedurilor si regulamentelor interne;
monitorizeaza toate produsele cu risc de expirare, avand in vedere diminuarea cat mai mult posibil a pierderilor:
- urmareste raportul cu produsele care urmeaza sa expire in termen de 90 de zile,
- semnaleaza persoanelor responsabile riscurile evidente,
- realizeaza la final evidenta cantitativ- valorica a produselor cu termen scurt de valabilitate salvate prin interventia la timp;
tine evidenta si face analiza situatiilor de Out Of Stock (comenzi neonorate din lipsa marfa);
monitorizeaza retururile de la clienti si de la depozitele satelit cu respectarea procedurilor in vigoare;
se ocupa de realizarea anuala a asigurarilor pentru depozitele companiei (mijloace fixe, stocuri, etc.);
Administrative:
prospecteaza continuu piata in vederea identificarii de furnizori noi atat pentru produsele vechi cat si pentru produse noi;
obtine oferte de la furnizorii noi, le analizeaza si le transmite pe cele de interes catre Directorul Logistica si Aprovizionare;
propune permanent imbunatatiri si actualizeaza procedurile departamentale, dupa caz;
Experienta necesara: minim 1 an – logistica (depozite, administrare flota, gestiune, livrari) / aprovizionare
Cunostinte tehnice: in domeniul auto constituie un avantaj
Cerinte specifice: Operare PC, utilizare pachet programe Office (in special foarte bune cunostinte Excel); Lb. engleza – nivel mediu; Utilizare sistem ERP constituie avantaj, preferabil Scala
- Salar atractiv
- Laptop+ Telefon mobil
- Tichete de masa conform legislatiei in vigoare;
- Prima de vacanta
- Prime de sarbatori
- Se ofera deasemenea si traininguri de pregatire, dupa caz;
- In cazul deplasarilor se asigura transport, cazare si diurna, dupa caz;
Antal is the leader in EMEA & Asia Executive Search & Selection with a network of over 70 fully-staffed offices in 28 countries, recruiting talent in a range of industry sectors & skill functions. Since inception in 1993 Antal has placed executives in over 75 countries and offers clients a choice of recruitment & staffing solutions from Retained Executive Search, Search & Selection to Contingent Recruitment.
Our executive recruiters combine their recruitment knowledge, search skills, proven headhunting & selection methodologies with knowledge & experience of your industry to deliver a truly value added service. Your Antal Recruiter actively shares information, knowledge & experience across our global network adding extensive cross sector and multi-geographic reach when recruiting with the efficiency of a single contact point.
In Romania Antal has offices in 4 major cities as follows: Bucharest (2), Cluj,Timisoara si Iasi.
Antal Iasi office, with 3 Senior Consultants is covering N-E of Romania and all strategic sectors and disciplines (www.antal.com)