Job expirat
• Analizeaza tendintele pietei pentru marcile companiei;
• Propune planuri si bugete de marketing pentru marcile companiei si asigura executarea si urmarirea desfasurarii acestora;
• Acorda suport in implementarea programelor de marketing, a promotiilor si a activitatilor de BTL, pe canale comerciale si la clientii cheie;
• Analizeaza si comunica oportunităţi de dezvoltare a produselor noi care completează gama de produse ale companiei si acorda suport in lansarea interna si externa a acestora;
• Efectueaza studii de piata;
• Organizeaza si participa la targurile de prezentare, expozitii si alte activitati marketing;
• Se ocupa de gestionarea identitatii si a imaginii marcilor comapaniei si se implica in dezvoltarea de noi solutii de prezentare si design pentru mediile de comunicare specifice;
• Supervizeaza si acorda suport in realizarea materialelor de comunicare despre companie si marcile din portofoliu, comunicate de presa, machete publicitare, newslettere, etc.;
• Colaboreaza cu partenerii externi: agentii de publicitate (ATL si BTL), agentii de PR, tipografii, furnizori de servicii si mentine relatia cu presa;
• Identifica elemente ce tin de pozitionare, de comunicare cu diversele categorii de clienti, de comunicare de brand, de gestionarea imaginii, organizarea de evenimente.
• Experienta anterioara intr-un post similar de minim 2 ani;
• Experienta in organizarea campaniilor de marketing ;
• Experienta in relationarea cu agentii de publicitate ;
• Bun cunoscator al mediului online (Social Media - blogging, Facebook, Twitter, LinkedIn, Google Adwords, Google Analytics);
• Cunostinte avansate de utilizare MS Office;
• Constituie un avantaj cunoasterea pachetului Adobe (Illustrator, Photoshop, InDesign);
• Limba engleza – nivel avansat;
• Capacitatea de a gestiona proiecte in mod independent, dar si deschidere de a lucra in echipa;
• Atitudine proactiva, creativitate;
• Persoana entuziasta, pozitiva, cu spirit de initiativa;
• Studii superioare in domeniul marketing/comunicare/relatii publice;
• Pachet salarial motivant;
• Oportunitati de dezvoltare intr-un mediu dinamic si competitiv.
S.C. CONEX DISTRIBUTION S.A. a fost infiintata in 2003 pentru a sustine activitatea de distributie a companiilor din cadrul Grupului care au ca domeniu de activitate productia pentru piata auto. Datorita extinsei retele de vanzare pe aceasta piata, Conex Distribution si-a dezvoltat considerabil portofoliul de produse.Astfel, inceputul anului 2004 a reprezentat cel mai bun moment pentru a intra pe piata nationala cu o gama variata de produse destinate autovehiculelor. In prezent colaboram cu cei mai importanti producatori si importatori romani de piese si accesorii auto, oferta fiind completata si de furnizorii straini cu care s-au stabilit deja parteneriate.