Job expirat
-
- Cunostinte bune de limba italiana
- Cunostinte minime in statistica
- Cunostinte in domeniul progamelor de prelucare statistica (SPSS) si gestionare a bazelor da date
- O foarte buna cunoastere a pachetului Microsoft Office
- Predispozitie in utilizarea instrumentelor informatice
- Gandire analitica orientata spre rezolvarea problemelor
- Salariu competitiv
- Bonusuri in functie de rezultate
- Training periodic, intensiv si gratuit
- Conditii de munca excelente, echipament de lucru de ultima ora
- Sandwich-uri si bauturi racoritoare la serviciu
- Verificari medicale periodice
- Oportunitate de dezvoltare a carierei
Contact Line (www.contactline.ro), una din cele mai moderne companii specializate in activitati de call-center din Romania, cu o experienta de peste 5 ani pe piata internationala, ofera servicii personalizate clientilor din diferite domenii de activitate: financiar-bancar, telecomunica¿ii, IT, bunuri de consum, resellers etc.
Contact Line este o companie in continua dezvoltare, astfel incat, in anul 2005, a inregistrat o crestere de peste 300%. În prezent, numarul operatorilor depaseste 300 persoane, Contact Line avand o prezentana¿ionala în trei sedii operative: Iasi, Cluj, Oradea.
Contact Line ofera servicii profesionale pentru gestionarea s consolidarea relatiilor cu clien¿ii: telemarketing (campanii pentru atragerea, fidelizarea si reactivarea clientilor), cercetari de piata, sondaje electorale, stabilirea întâlnirilor de afaceri, gestionarea numerelor verzi, infoline pentru produse si servicii, asistenta tehnica de specialitate, asistenta pre/post vanzare, back office, solutii de call center la cheie.
Misiunea noastra este accea de a veni în sprijinul partenerilor nostri de afaceri din Europa, oferind solutii IT complete si personalizate, integrate cu servicii de call center.
Datorita activitatii sale în continua crestere, Contact Line doreste sa-si completeze echipa cu noi profesionisti pentru sediul din Iasi. Puteti aplica direct la adresa de email: mihaela.bejenaru@contactline.ro