Job expirat
Responsabilităţi:
- Recrutarea, dezvoltarea şi coordonarea propriei echipe de vânzări
- Bugetarea şi planificarea activităţilor specifice în corelare cu obiectivele fixate
- Comunicare & raportare periodică
- Analiza şi evaluarea rezultatelor activităţii în funcţie de obiectivele stabilite
- Identificarea de oportunităţi şi definirea planurilor de acţiuni conforme..
Cerinţe:
- Minimum 2 ani experienţă în managementul unei echipe de oameni de vânzare
- Experienţă în recrutare şi selecţie
- Studii superioare
- Excelente abilităţi de comunicare
- Construirea şi argumentarea unui Plan de Afaceri, leadership prin exemplu.
Oferta:
- sistem de compensare competitiv, orientat către productivitate şi calitate
- beneficii semnificative pentru rezultatele planificate
- training şi pregătire profesională specifică la cele mai înalte standarde
- dezvoltarea unei afaceri pe termen lung în domeniul serviciilor financiare