23-05-2016 | EXPIRA LA 22-06-2016
Job expirat
• ORGANIZATOR EVENIMENTE FORMARE
- Promovează cursurile (prospectează piața, identifică modalități de promovare, stabilește contacte cu potențiali clienți; postează și editează anunțuri pe rețelele sociale si site-uri de specialitate);
- Coordonează activitățile necesare pentru organizarea trainingurilor;
- Gestionează relația cu participanții la training (oferă informații prin telefon/e-mail, transmite invitații de curs, gestionarea problemelor semnalate de clienți și oferirea de soluții în timp real);
- Realizează și administrează baza de date a participanților;
- Monitorizează desfășurarea programelor de training;
- Asigură logistica pentru organizarea cursului (organizarea materialele de curs si a documentatiei specifice, emiterea facturilor, încheierea contractelor cu clienții etc.);
• SECRETARA
- Activitati organizatorice si administrative specifice de secretariat: preluare apeluri telefonice si directionarea acestora catre departamentele abilitate, gestionarea corespondentei, plata utilitatilor, etc
- Activitati de marketing/publicitate
- Activitati suport pentru departamentele companiei
• SPECIALIST/EXPERT RECRUTARE
- Elaboreaza anunturi de recrutare si identifica cele mai potrivite canale de selectie pentru pozitiile deschise in cadrul companiei.
- Posteaza anunturile pe site-urile de specialitate sau le promoveaza pe alte canale, cu scopul atragerii celor mai potriviti candidati.
- Organizeaza si sustine toate etapele de interviu si redacteaza rapoarte cu privire la candidatii intalniti.
- Propune short-listuri managementului companiei si stabileste detaliile interviurilor finale cu candidatii selectati.
- Ofera feedback post-interviu candidatilor respinsi si completeaza baza de date interna cu CV-urile selectate.
- Prezinta oferta de angajare viitorilor colegi si se ocupa de gestionarea procesului de integrare a acestora.
- Participa la elaborarea si implementarea sistemului de motivare a personalului.
- Elaboreaza, actualizeaza si implementeaza fisele de post.
- Organizeaza exit-interviuri si participa la realizarea sondajelor de satisfactie a angajatilor.
- Analizeaza nevoile de formare si propune modalitati de training adecvate.
- Gestioneaza procesul de evaluarea performantelor si propune noi metode.
- Se implica activ in proiectele desfasurate in cadrul departamentului, ofera suport in imbunatatirea proceselor specifice.
• AGENT DE VANZARI
- administrarea si dezvoltarea portofoliului de clienti;
- prezentarea, promovarea si vanzarea produselor in conformitate cu standardele si politicile comerciale ale societatii;
- urmarirea realizarii planului de vanzari lunar, trimestrial, anual;
- participarea la negocieri, intocmirea contractelor, monitorizarea derularii si finalizarii acestora
- raspunde de urmarirea incasarii sumelor datorate de catre clienti si de transmiterea documentelor de vanzare;
- participa activ la planificarea si implementarea strategiei de vanzari;
- urmareste derularea si finalizarea contractelor.
• Personal curatenie pentru intretinerea birourilor.
Conditii minime de incadrare ale solicitantilor: domiciliul in zona Bucuresti-Ilfov, experienta in domeniu de minimum 1 an, incadrare intr-una dintre urmatoarele categorii sociale: femei cu contract de munca incheiat anterior pe perioada determinata/maltratate/cu o meserie redundanta, familii monoparentale, persoane care au parasit timpuriu scoala, persoane cu dizabilitati, persoane etnie roma, beneficiari ai venitului minim garantat.
SC C&C Consultanta si calificare SRL este o companie care furnizeaza servicii diverse pentru clientii sai cum sunt:
1. SERVICII DE FORMARE PROFESIONALĂ
2. SERVICII DE ORGANIZARE EVENIMENTE
3. RECRUTARE ȘI PLASARE PE PIAȚA FORȚEI DE MUNCĂ
In categoria de servicii numărul 1, SERVICII DE FORMARE PROFESIONALĂ, sunt incluse următoarele tipuri de servicii:
• servicii de formare profesională (cursuri de inițiere, specializare, perfecționare, cursuri de calificare)
• programe de dezvoltare personală (leadership, managementul carierei)
• training specific (în domeniul vânzări, achiziții publice, managementul companiei etc)
• sesiuni individuale de training (prin metode adaptate tip consiliere, coaching individual)
• programe de evaluare profesională (evaluare competențe profesionale, nivel expertiză, nivel de inteligență, gradul de pregătire profesională în raportul cu postul ocupat/vizat).
În categoria de servicii numărul 2, SERVICII DE ORGANIZARE EVENIMENTE, sunt incluse următoarele tipuri de servicii: organizarea de evenimente (petreceri, aniversări, petreceri pentru copii), de teambuilding-uri (pentru companiile private – în vederea dezvoltării abilităților de lucru în echipă, comunicare, consolidarea relațiilor profesionale si personale), de conferinte si alte tipuri de evenimente.
În categoria de servicii numărul 3, RECRUTARE ȘI PLASARE PE PIAȚA FORȚEI DE MUNCĂ sunt incluse următoarele tipuri de servicii: instruire privind modul de pregătire și prezentare la interviu în vederea ocupării unui loc de muncă, înscrierea C.V.-urilor în baza de date în vederea identificării de locuri de muncă pentru clienți, serviciul de plasare a persoanelor la locul de muncă.