Job expirat
Răspunde de evidenţa contabilă primară a societaţii.
Asigură întocmirea, circulaţia raţională şi păstrarea documentelor primare care stau la baza înregistrarilor contabile;
Asigură ţinerea la zi a evidenţei intrărilor si ieşirilor, întocmirii corecte şi la timp a documentelor specifice, precum şi a respectării măsurilor stabilite referitor la circulaţia documentelor utilizate la efectuarea înregistrarilor contabile primare.
Asigură evidenţa gestiunilor de valori materiale şi a bonurilor de consum, verifică stocul la sfirsitul lunii şi îl comunică administratorului.
Răspunde de intocmirea registrelor contabile zilnice (Registrul de casă, Nota de recepţie, Raportul de gestiune, Fişa de magazie, Foaia de prezenţă, etc.);
Coordonează operarea documentelor contabile primare primite în firmă : facturi de intrări marfa/materiale/servicii, bonuri fiscale, extrase bancare, deconturi ;
Coordonează operarea documentelor contabile primare de ieşire : avize de expediere, facturi iesite, etc. si tine evidenţa clienţilor neincasaţi precum şi a încasărilor.
Coordonează emiterea documentelor bancare (file CEC,BO,OP etc.) pe care le inaintează persoanei responsabile cu semnarea acestora.
Ţine evidenţa cronologică a facturilor emise si stabileste impreuna cu administratorul numerotarea acestora pe baza deciziei acestuia.
Preia si verifică seturile de documente din departamentele comerciale, înregistrează deconturile pentru deplasarile externe;
Efectuează inventarierea furnizorilor şi clienţilor pe baza extraselor de cont şi confruntă datele cu evidenţa primară.
Înregistrează facturile de servicii primite de la furnizori ;
Verifică soldurile din contabilitate cu cele ale furnizorilor ;
Verifică soldurile din contabilitate cu cele ale clienţilor ;
Întocmeşte rapoarte zilnice/saptamanale/lunare privind datoriile firmei în funcţie de vechime ;
Întocmeşte rapoarte zilnice/saptamanale/lunare privind creanţele firmei în funcţie de vechime ;
Verifică corespondenţa soldurilor bancare cu cele înscrise în extrasele de cont ;
Demararează procesul de recuperare a creanţelor de la clienţi
- cunoasterea programului de contabilitate Saga C. nivel avansat;
- experienta in domeniu minim 3 ani.
Mai multe informatii la interviu
Societatea distribuie o gama completa de articole de sare pornind de la sarea pentru uz industrial pana la sarea pentru consum alimentar, acoperind un segment de piata important la nivelul municipiului Bucuresti dar si la nivel national. Articolele de sare provin direct de la importatori ce opereaza in spatiul exsovietic, Asia Mica sau Europa cat si din importurile directe pe care societatea noastra le face din Europa.