Job expirat
• Proceseaza comenzile clientilor - in platforma e-commerce, in sistemul de gestiune;
• Introduce comenzile in sistemul de gestiune si le transmite pentru pregatire catre depozit, in vederea pregatirii si a livrarii;
• Emite facturi de vanzare in anumite cazuri (anterioare livrarii, din avize), chitante;
• Tine legatura cu reprezentatii de vanzari, proceseaza comenzile aduse de acestia si ii informeaza despre statusul acestora;
• Pastreaza legatura cu clientii, si ii informeaza despre comanda, produse disponibile / lipsa, termene de livrare;
• Ofera informatii clientilor despre disponibilitatea produselor, recomanda produse, transmite oferte de pret;
• Comunica cu colegii care se ocupa de achizitii, in vederea comandarii necesarului de produse;
• Experienta in lucrul cu calculatorul, program de gestiune, internet;
• Cunostinte Excel, Word;
• Experienta similara constituie un avantaj, cat si cunostinte Charisma ERP;
• Pachet salarial atractiv;
• Asigurare medicala;
• Prime de Paste si de Craciun;
• Transport gratuit;
• Sansa de a lucra intr-un mediu profesionist, intr-o echipa tanara si motivata;
COMPANY DESCRIPTION:
HUMANGEST GROUP va pune la dispozitie o gama variata de servicii: recrutare si selectie de personal atat pe perioada nedeterminata cat si determinata, in toate domeniile de activitate si pentru orice fel de calificari si nivel de experienta, administrarea contractelor de munca temporara, formare si integrare profesionala.