Job expirat
Alatura-te echipei noastre, si :
• Proceseaza si factureaza comenzile primite de la departamentul de vanzari si de la clienti;
• Verfica documentele predate de colegi (borderouri financiare, chitantiere, ordine de deplasare, deconturi);
• Indosariaza, arhiveaza si tine evidenta formularelor cu regim special;
• Editeaza si/sau tipareste etichete pentru produse, diferite rapoarte, centralizator marfuri;
• Intretine si actualizaeaza baza de date clienti;
• Invata si cunoaste produsele comercializate;
• Cunostinte privind intocmirea si controlul documentelor fiscale privind gestiunea, stocurile, intrari-iesiri;
• Cunostinte operare MS Office, sistem ERP – Attosoft constitue un avantaj
• Bune ablitati de organizare eficienta a timpului si activitatii si incadrarea in termene limita;
• Persoană responsabilă, serioasă, motivată şi ambiţioasă, atentă la detalii, orientată spre îndeplinirea atribuţiilor zilnice;
• Cazier judiciar fară mențiuni.
• Tichete de masa;
• Telefon mobil de serviciu;
• Asigurare sau decontare transport (in functie de zona in care locuiesti);
• Abonament business (clinica privata);
• Lucru într-o companie dinamică, aflată în plină dezvoltare;
• Posibilitatea dezvoltării profesionale;
Importam si distribuim hrana pentru animale de companie , medicamente si suplimente de uz veterinar, hrana pentru pastrav
Ne străduim să fim un adevărat partener clientilor nostri oferindu-le produse la preţuri competitive, cu un raport foarte bun calitate pret si servicii prompte si de calitate legate de activitatea de distribuţie.