Job expirat
Responsabilitati
Atributiile postului:
- Asigura functionarea zilnica a departamentului de achizitii;
- Asigura suport in aprovizionarea celorlalte departamente;
- Realizarea celor mai bune oferte atat de la furnizorii actuali cat si cei viitori;
- Negocieaza, intocmeste si gestioneaza contracte pe termen lung pentru a asigura costuri optime, calitate si siguranta furnizarii la timp a produselor si serviciilor necesare;
- Stabileste si gestioneaza relatia cu furnizorii companiei;
- Monitorizeaza si evalueaza furnizorii;
- Cerceteaza si identifica noi furnizori, testeaza produse in vederea imbunatatirii continue, precum si pentru a tine pasul cu noile tehnologii;
-Preia cererile de oferta si transmite informatiile solicitate de catre clienti si potentiali clienti;
- Expediaza si urmareste comenzile de aprovizionare pana la receptia finala
Cerinte
Candidatul ideal
Competenţe necesare pentru acest post:
-Experienta min 5 ani pe un post similar
-Persoana cu : abilitati de negociere, orientare spre clienti/furnizori, rezolvare de probleme, capacitatea de analiza si sinteza, abilitati de coordonare, leadership, capacitate de gestionare prioritati multiple.
-Abilitati de utilizare calculator: Excel nivel avansat - OBLIGATORIU, bune abilitati MS Office si rapiditate in folosirea calculatorului
-Studii superioare tehnice
Societalea noastra isi desfasoara activitatea in domeniul constructiilor civile si industriale si al amenajarilor interioare