Job expirat
Promovarea sistemului virtual de informare (Infokiosk), identificarea problemei clientilor si consiliere privind modul de utilizare a Infokiosk pentru:
- Consultare informatii generale despre avize, documente, formulare, contractul de furnizare, tarifele si taxele in vigoare;
- Accesul la datele din contul online de client privind evidenta facturi, plati si consum de energie, copie facturi etc;
- Efectuarea diverselor servicii - transmitere index contor, creare cont, accesare Call Center prin intermediul telefonului de la Infokiosk;
- Inregistrarea de solicitari/ reclamatii prin autentificare cu datele de cont.
Abilitati si cunostinte:
- Rezolvarea problemelor;
- Orientarea catre client (intern/ extern);
- Comunicare verbala si scrisa excelenta;
- Ascultare activa;
- Invatare rapida;
- Spirit de echipa;
- Gestionarea eficienta a timpului;
- Etica si integritate'
- Cunostinte operare PC (Office), Internet;
- Cunostinte in domeniul energetic si/ sau de sisteme informatice tip managementul relatiilor cu clientii constituie un avantaj.
We are a small friendly company with a personal approach to recruitment. We endeavor to treat all of our candidates how we ourselves would wish to be treated and we make every effort not to waste your time or make any false promises of work that we cannot deliver upon.