Job expirat
Descrierea jobului
RESPONSABILITATI / BENEFICII:
Operator call-center, operator preluare rezervari si suport clienti presupune activitati ca:
- Intocmirea, prezentarea si vanzarea produselor turistice
- Consilierea clientilor in alegerea serviciilor turistice
- Suport si operare rezervari clientilor companiei
- Deservirea cu promptitudine si profesionalism a fiecarui client sau potential client
- Crearea, mentinerea si dezvoltarea relatiei cu clientii
- Rezervarea serviciilor turistice solicitate
- gestionare rezervari, statusuri, etape, follow up, ofertare, argumentare, lamurire clienti
- emitere documente rezervari, contracte, facturi, vouchere, borderouri etc
- Extindere portofoliu parteneri hotelieri
- Cercetari de piata
Oferta salariala si beneficii:
salariu 2000 RON / luna
transport asigurat
bonusuri in functie de vanzari si target
telefon de serviciu
posibilitate de lucru permanent
Program de lucru sezon :
l-s: 9-18, 2 duminici libere
Program de lucru extrasezon:
l-v: 8:30-16:30, sambata ocazional
- Mediu de lucru tanar si competitiv, atmosfera prietenoasa, intr-o companie dinamica
- Conditii moderne de munca
Vanzatorii selectionati vor beneficia de training intern pe fiecare activitate.
Candidatul ideal
Fii gata sa explorezi provocarile turismului online! Vrem sa te cunoastem DACA:
-esti in cautarea unui job cu beneficii adecvate, care sa te dezvolte profesional si a unui mediu de lucru tanar, dinamic, orientat pe eficienta, performanta si rezultate
-ai cunostinte si experienta in turism sau vanzari
- esti o persoana deschisa, extrovertita, cu simtul umorului
- ai bune abilitati de prezentare, argumentare, vanzare. Vocabular dezvoltat, lejeritate in discutiile cu clientii
- ti-ai dezvoltat capacitatea de concentrare, atentie la detalii, memorie foarte buna
- esti rezistent la stres si munca sustinuta, program prelungit
- esti perseverent, perspicace, meticulos
- esti motivat si preocupat continuu autodezvoltare
- ai notiuni basic Internet, Microsoft Office (Word+Excel). pc,
- ai notiuni medii engleza.
- Experienta in vanzari sau turism este un avantaj considerabil
• Cerinta obligatorie: absolvent studii superioare
• Cerinta obligatorie: Minim 2 an experienta in turism sau vanzari
• Cerinta obligatorie: Abilitati de vanzari si negociere
• Cerinta obligatorie: Mod de gandire orientat spre client
• Cerinta obligatorie: Abilitati de orientare catre solutii (abordare logica, analitica)
• Cerinta obligatorie: Abilitati de comunicare (argumentare concisa şi logica, persuasivitate)
* Atuu: Cunostinte operare sisteme de rezervari si ticketing
* Atuu: Cunostinte de baza in domeniul comportamentului consumatorului din turism
* Atuu: Aptitudini pentru lucrul in echipa
Oferta salariala si beneficii:
salariu 2000 RON / luna
transport asigurat
bonusuri in functie de vanzari si target
telefon de serviciu
posibilitate de lucru permanent
Neptun Olimp Turism este un turoperator specializat in litoralul romanesc si pe servicii premium de consultanta si rezervari atat pentru firme, companii, corporatii cat si pentru clienti persoane fizice. Oferim servicii de rezervari, consultanta si asistenta pentru organizare de evenimente, organizare excursii si agrement. Oferim servicii de calitate, tarife competitive, orientare spre client prin adaptarea pachetelor turistice conform cerintelor acestuia. Oferim produse si servicii turistice adaptate fiecarui segment de piata vizat, bazat pe o foarte buna cunoastere a clientului si a nevoilor sale specifice.